شناسهٔ خبر: 68043972 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دادگستری آذربایجان غربی به حل مشکل واحد تولیدی اروم نهارک ورود کرد

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه نباید هیچ واحد تولیدی از تولید و فعالیت باز بماند به حل اختلاف واحد تولیدی اروم نهارک ورود کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه نوابی مدیر کل اداره تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه و تعدادی از مسئولان قضایی در پی اختلاف پیش آمده بین مدیر عامل و سرمایه گذار شرکت اروم نهارک که در زمینه تولید نان‌های صنعتی فعالیت دارد در این واحد تولیدی حضور یافتند.

عتباتی و نوابی و همراهان در ابتدای حضور خود در این واحد تولیدی از بخش‌های مختلف آن واحد بازدید و در ادامه در نشستی که با حضور مدیر عامل، سرمایه‌گذار و وکلای آن‌ها برگزار شد در جریان کم و کیف مشکل پیش آمده که ممکن بود این واحد تولیدی را به تعطیلی و بیکاری کارگران آن بکشد قرار گرفتند.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: نباید هیچ واحد تولیدی از کار باز ماند و تعطیل شود و باید از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات تولیدکنندگان بهره گرفت.

عتباتی افزود: دستگاه قضایی استان با تمام وجود در خدمت تولید است و از هر اقدامی که به نفع تولید باشد حمایت می‌کند چرا که چرخیدن چرخ تولید یعنی اشتغال و رشد اقتصاد و معیشت مردم که مورد تاکید همه مسئولان نظام است.

در این نشست به منظور جلوگیری از تعطیلی این واحد تولیدی، راه حل‌های مختلفی از سوی مجموعه دادگستری استان مطرح که در نهایت با پیشنهاد مسئولان قضایی حاضر و توافق طرفین مقرر شد که واحد تولیدی توسط سرمایه‌گذار خریداری تا تولید آن ادامه یابد و بدین ترتیب با ورود دستگاه قضایی استان از تعطیلی و بیکاری کارگران آن جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما