شناسهٔ خبر: 68059703 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرگردانی مراجعان در اداره مالیات شرق تهران

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و عکس از جابجایی اداره مالیات شرق تهران و انباشته شدن پرونده ها در گونی وسط حیاط، همچنین پاسخگو نبودن واحد مالیات بر ارث این اداره گلایه کرد و درخواست پیگیری موضوع را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، یکی از هدف‌های اصلی هر سازمان، جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع از طریق ارایه خدمات با کیفیت مطلوب است. در نظام اداری و اجرایی رضایت مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کار آمدی و رشد و توسعه است و مؤلفه‌هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعان می‌شوند. شهروند خبرنگار ما از سرگردانی در اداره مالیات شرق تهران گلایه دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

با سلام و خدا قوت

 اداره مالیات شرق تهران(میدان رسالت) قسمت ارث مراجعه کردیم .جوابگو نبودن و گفتن انتقال پیدا کرده به ساختمان جدید، میدان احتشامیه مراجعه کردیم و دیدیم پرونده ها توی گونی وسط حیاط و کارمندانش هم بی جا و مکان بودند . تا کی ما باید سرگردان باشیم .این طور که معلوم بود تا مدت ها طول می کشد تا جا به جا شوند.

نظر شما