شناسهٔ خبر: 68043334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گردهمایی بزرگ خانواده صنایع‌ دستی کشور در اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی اردبیل گفت: این نمایشگاه را می‌توان به عنوان گردهمایی بزرگ خانواده صنایع‌ دستی کشور نیز در نظر گرفت که از ۱۴۰ غرفه حاضر ۱۱۰ غرفه به صنعتگران سایر استان‌ها و ۳۰ غرفه نیز به صنعتگران داخل استان اختصاص دارد.

صاحب‌خبر -

حسن محمدی ادیب در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی اردبیل با حضور صنعتگرانی از ۳۱ استان کشور آینه هنر اقوام ایرانی است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: استقبال هنرمندان صنایع‌ دستی کشور از این نمایشگاه چشمگیر بوده و از همه استان‌ها تقاضای حضور در چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل را داشتیم که در نهایت با ۱۴۰ غرفه توانستیم میزبان طیف گسترده‌ای از فعالان حوزه صنایع‌ دستی باشیم.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه را می‌توان به عنوان گردهمایی بزرگ خانواده صنایع‌ دستی کشور نیز در نظر گرفت که از ۱۴۰ غرفه حاضر ۱۱۰ غرفه به صنعتگران سایر استان‌ها و ۳۰ غرفه نیز به صنعتگران داخل استان اختصاص دارد.

محمدی ادیب با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در عصر امروز، ادامه داد: چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی و هنرهای سنتی اردبیل از ۱۵ تا ۱۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در جنب مجموعه تفریحی توریستی دریاچه شورابیل دایر خواهد بود و عموم هم استانی‌ها و گردشگران عزیز حاضر در استان همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

نظر شما