شناسهٔ خبر: 68036537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل آینه هنر اقوام ایرانی است

توحید سیف

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل با حضور صنعتگرانی از ۳۱ استان کشور آینه هنر اقوام ایرانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، حسن محمدی ادیب امروز ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ در بازدید از مراحل آماده‌سازی محل برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل، گفت: چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اردبیل با حضور صنعتگرانی از ۳۱ استان کشور آینه هنر اقوام ایرانی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: استقبال هنرمندان صنایع‌دستی کشور از این نمایشگاه چشم‌گیر بوده و از همه استان‌ها تقاضای حضور در چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اردبیل را داشتیم که درنهایت با ۱۴۰ غرفه توانستیم میزبان طیف گسترده‌ای از فعالان حوزه صنایع‌دستی باشیم. 

او تاکید کرد: این نمایشگاه را می‌توان به عنوان گردهمایی بزرگ خانواده صنایع‌دستی کشور نیز در نظر گرفت که از ۱۴۰ غرفه حاضر ۱۱۰ غرفه به صنعتگران سایر استان‌ها و ۳۰ غرفه نیز به صنعتگران داخل استان اختصاص دارد. 

محمدی ادیب با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز دوشنبه، ادامه داد: چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اردبیل از ۱۵ تا ۱۹ مرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در جنب مجموعه تفریحی توریستی دریاچه شورابیل دایر خواهد بود و عموم هم استانی‌ها و گردشگران عزیز حاضر در استان هر روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما