شناسهٔ خبر: 68042947 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رادان: عمده مسائل با کمک علم و هنر رسانه قابل حل است

فرمانده فراجا معتقد است که عمده مسائل با کمک علم و هنر رسانه، آگاه‌سازی به‌موقع و ورود به هنگام رسانه ملی به صحنه پدیده‌های جدید و تحولات حل‌شدنی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان با حضور در سازمان صداوسیما و دیدار با رئیس این سازمان گفت: سازمان صداوسیما از بضاعت بالایی برخوردار است که یکی از نمودهایش، خبرنگاران همواره در صحنه آن‌اند و عمیقاً معتقدم در مسیری که پیش رو داریم، عمده مسائل با کمک علم و هنر رسانه، آگاه‌سازی به‌موقع و ورود به هنگام رسانه ملی به صحنه پدیده‌های جدید و تحولات حل‌شدنی است.

وی افزود: ازاین‌رو، لازمه همکاری بیش‌از پیش و هم‌افزایی پلیس با رسانه ملی، طراحی یک راهبرد اقدام مشترک برای فرهنگ‌سازی و تزریق حس اطمینان و آرامش به جامعه است که می‌تواند تسهیل‌کننده روند دستیابی به اهداف کلان دو نهاد باشد.

فرمانده کل انتظامی با اشاره به ماموریت اربعین گفت: امیدواریم در این مراسم معنوی بتوانیم رضایت مردم را به دست آوریم؛ بخش عمده کار ما در این مراسم برعهده صداوسیماست که در حال انجام است.

سردار رادان با بیان این که در سال ۱۴۰۲ فراجا ۹۳ شهید تقدیم امنیت کرده است، خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز در راه مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با موادمخدر و اشرار از جان مایه گذاشتند و اخیرا نیز در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در صیانت از آراء مردم دو شهید تقدیم نظام شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم همکاری بیش از پیش صداوسیما در انعکاس فعالیت‌ها و خدمات پلیس به مردم خصوصا در ایام هفته انتظامی اشاره کرد و گفت: از صداوسیما برای تولید فیلم و سریال در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تشکر می کنم.

فرمانده فراجا با بیان این که در حال حاضر چهار مجموعه تلویزیونی درحال تولید است که دو مورد در هفته انتظامی آماده پخش است، گفت: انتظار می رود زمان مناسبی برای پخش مجموعه‌های تلویزیونی تولیدی پلیس در نظر گرفته شود.

 رادان تاکید کرد: در حوزه شهدا گرچه همکاری های خوبی انجام گرفته ولی انتظار داریم در این زمینه اقدامات و برنامه‌های بیشتری در نظر گرفته شود تا دین مان را به این عزیزان به حق ادا کنیم.

پیمان جبلی، رئیس صداوسیما نیز ضمن تسلیت مجدد حادثه تلخ شهادت اسماعیل هنیه، بر لزوم گسترش بیش‌ازپیش همکاری میان دو نهاد حاکمیتی فراجا و رسانه ملی تأکید کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی رسانه ملی برای تهیه تولیدات تلویزیونی در گونه‌های جذاب و مختلفی در ژانر پلیسی- امنیتی، گفت: آنچه بیش از هماهنگی‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی اهمیت دارد، فرهنگ‌سازی برای تثبیت اقتدار نیروی انتظامی و تقویت هرچه بیشتر جایگاه پلیس در جامعه است که باید در روند همکاری‌های متقابل به‌طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس صدا و سیما با بیان این که پلیس در رده‌های برتر محبوبیت بین مردم است، اظهارکرد: این سرمایه بزرگی برای انتظامی است و مردم کارکنان فراجا را جدا از خود ندانسته و آنان را فرزند خود می‌دانند.

جبلی بر لزوم گسترش بیش‌ازپیش همکاری میان دو نهاد حاکمیتی فراجا و رسانه ملی تأکید کرد.

در پایان این نشست که با حضور مدیران ارشد سازمان صداوسیما و فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی نیز میان رئیس رسانه ملی و فرمانده کل انتظامی‌کشور به امضا رسید.

انتهای پیام

نظر شما