شناسهٔ خبر: 68040265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی/۷/

فعالیت‌های جهاددانشگاهی قم زمینه‌ساز ورود جوانان به عرصه کارآفرینی است

شیما احمدزاده

رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران بیان کرد: خودباوری و بروز استعدادهای نهفته و خفته جوانان یکی از آثار فعالیت‌های نهادی چون جهاددانشگاهی است؛ راز پیشرفت جوامع در جهان امروز نیز همین روحیه امید است.

صاحب‌خبر -

حمید زارع رئیس دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به حمدالله جهاد دانشگاهی در راستای ماموریت‌های خود به خوبی در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی ظاهر شده و منشاء تحولاتی امید آفرین بوده است.

وی ادامه داد: دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران همکاری‌های نزدیکی با جهاد دانشگاهی در سطح استان داشته است تا با ایجاد هم افزایی بتوانند به جامعه هدف خود خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم تا ارتباط دانشجویان خود را با جهاد دانشگاهی مستحکم کنیم، افزود: دفتر جهاددانشگاهی قم در دانشکدگان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی و فعالیت‌های فرهنگی، زمینه ساز ایجاد علاقمندی در دانشجویان به ورود در عرصه‌های علمی و کار آفرینی شده است.

زارع گفت: جوانان معدن انرژی، تحرک و پویایی هستند و یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در فعالیت‌های جهاد دانشگاهی، قشر جوان جامعه است که اکثر آن‌ها دانشجویان یا دانش آموختگان دانشگاهی هستند؛ اعتمادی که به این بخش از جمعیت می‌شود نتیجه‌ای جزء پیشرفت و موفقیت در عرصه‌های گوناگون نداشته است.

زارع در پایان تاکید کرد: تلاش، پیگیری و ارتباطات سازنده دکتر حیاتی رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با مراکز علمی و دانشگاهی و بهره‌مندی از خرد جمعی اصحاب دانش، نقشی مهم در توفیقات اخیر جهاد دانشگاهی داشته است.

انتهای پیام

نظر شما