شناسهٔ خبر: 68039960 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قاتل برای جلب رضایت ، سه عضو خانواده مقتولان را گروگان گرفت

اول تیر امسال خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد مبنی بر اینکه مردی مسلح در یکی از روستاهای شهرستان دورود، دو نفر را به قتل رسانده و فرار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روزنامه ایران ،سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی استان لرستان در تشریح این خبر بیان داشت:بلافاصله با اعلام این خبر بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و انتظامی قرار گرفت و  ابعاد موضوع به صورت میدانی بررسی شد و با تلاش شبانه‌روزی و با اقدامات فنی و علمی، پس از مدت کوتاهی قاتل متواری شناسایی و مشخص شد او ۳ نفر از اعضای خانواده مقتولان را برای گرفتن رضایت به گروگان گرفته است که با تلاش مضاعف مأموران و اقناع‌سازی قاتل، در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند و گروگان‌ها صحیح و سالم آزاد شدند.
فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه یک قبضه سلاح جنگی و ۲ تیغه خشاب استفاده شده در ارتکاب جرم کشف شده است، گفت: قاتل که ۴۴ سال سن دارد، در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب قتل‌ها اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
سردار الهی در پایان با تأکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

21302

نظر شما