شناسهٔ خبر: 68033854 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بیش از ۱۳ هزار متر مربع اراضی ملی رفع تصرف شد - اکونیوز

اقتصاد ایران: انزلی - فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: بیش از ۱۳ هزار متر مربع اراضی ملی به ارزش ۹۷۲ میلیارد ریال در یکی از خیابان‌های این شهرستان رفع تصرف شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر وهاب زاده اظهار کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از خیابان‌های شهرستان بندرانزلی و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، فردی ۱۳ هزار و ۶۸۷ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده است.

این مقام انتظامی از معرفی متهم ۵۶ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش اراضی رفع تصرف شده را ۹۷۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ وهاب زاده در پایان بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با زمین‌خواران و افرادی که به هر نحوی اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کنند، تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع یا برخورد با این موارد، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما