شناسهٔ خبر: 68030097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان سمنان:

ماینرهای قاچاق از مرغداری متروکه سر درآورد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق از مرغداری متروکه در اطراف سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان، سردار جلیل موقوفه‌ئی اظهار کرد: در راستای تدابیر صورت گرفته، برخورد قاطع پلیس با پدیده شوم قاچاق به ویژه دستگاه‌های استخراج رمز ارز و جمع‌آوری ماینرهای غیر مجاز که ضربات سنگینی به شبکه برق می‌زند، در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی افزود: مأموران در بررسی‌های میدانی خود پی بردند که در مرغداری متروکه اطراف شهر سمنان فردی اقدام به استخراج رمز ارز به صورت غیر قانونی کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اعزام چند اکیپ تیم تخصصی پلیس به همراه مأموران اداره برق به محل مورد نظر خبر داد و خاطرنشان کرد: در بازرسی از مرغداری تعداد ۱۴ دستگاه ماینر فعال و هفت عدد بُرد الکترونیکی کشف و ضبط شد.

موقوفه‌ئی ارزش ماینرهای کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و تصریح کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی ادامه داد: پلیس با هرگونه فعالیت غیرقانونی که باعث لطمه‌زدن به اقتصاد کشور خواهد شد با شدت و مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

نظر شما