شناسهٔ خبر: 68037878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ماينرهاي قاچاق از مرغداري متروکه سر درآورد

صاحب‌خبر -
ماينرهاي قاچاق از مرغداري متروکه سر درآورد

 خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از کشف 14 دستگاه ماینر قاچاق از مرغداری متروکه در اطراف سمنان خبر داد.

به گزارش آریا از سمنان، سردار جلیل موقوفه اظهار داشت: در راستای تدابیر صورت گرفته برخورد قاطع پلیس با پدیده شوم قاچاق به ویژه دستگاههای استخراج رمز ارز و جمع آوری ماینرهای غیر مجاز که ضربات سنگینی به شبکه برق میزند در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی افزود: ماموران طی بررسیهای میدانی خود پی بردند در مرغداری متروکه اطراف شهر سمنان فردی اقدام به استخراج رمز ارز به صورت غیر قانونی کرده است.

سردار موقوفه ئی از اعزام چند اکیپ تیم تخصصی پلیس به همراه ماموران اداره برق به محل مورد نظر خبر داد و اضافه کرد: در بازرسی از مرغداری تعداد 14 دستگاه ماینر فعال و 7 عدد برد الکترونیکی کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی ارزش ماینرهای کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد : پلیس با هرگونه فعالیت غیر قانونی که باعث لطمه زدن به اقتصاد کشور خواهد شد با شدت و مطابق قانون برخورد خواهد کرد.                                                                                                                                                                                                                                                                           

نظر شما