شناسهٔ خبر: 68026728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار یزد بر ضرورت حذف نسیه‌فروشی در میادین میوه و تره‌ بار تاکید کرد

یزد- ایرنا- فرماندار یزد گفت: حذف نسیه فروشی و جلوگیری از به کارگیری اتباع بیگانه، افزایش رضایت مردمی در بازار میوه و تره بار را به دنبال دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری یزد، " سید محمدرضا مدرسی " در جلسه ساماندهی بازار میوه و تره‌باراین شهرستان بر لزوم برخورد قاطع با واحدهای بدون مجوز و ارتقای کیفیت خدمات در این صنف تأکید کرد.

وی همچنین بر ضرورت حذف نسیه فروشی در میادین میوه و تره بار و جلوگیری از به کارگیری اتباع بیگانه به عنوان عوامل موثر در کاهش قیمت و افزایش رضایت مردمی تأکید کرد.

فرماندار یزد در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در بازار میوه و تره‌بار از جمله وجود واحدهای بدون مجوز و نسیه فروشی در میادین بر ضرورت هماهنگی بین بخشی برای حل این مشکلات تأکید و بر نقش مهم اتاق اصناف در همکاری برای ساماندهی این بازار اشاره کرد.

همچنین محمدرضا پاکدل مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این جلسه به اهمیت ارتقای کیفیت خدمات در بازار میوه و تره‌بار اشاره کرد و بر لزوم نظارت دقیق بر پروانه کسب واحدهای صنفی تأکید کرد.

همچنین رئیس اتاق اصناف یزد نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار و سایر مسئولین، بر آمادگی کامل اتاق اصناف برای همکاری در اجرای طرح‌های ساماندهی بازار اشاره کرد.

نسیه فروشی(مراجعه خریداران عمده و فاقد مجوز به میادین میوه و تره بار و خرید اقلام بدون پرداخت وجه نقد) و فروش نقدی اقلام به اقشار مردم است

در این جلسه تصمیماتی برای اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای ساماندهی بازار میوه و تره‌بار اتخاذ شد.

نظر شما