شناسهٔ خبر: 68018317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان:

فرهنگ جهادی در جهاد دانشگاهی جریان دارد

ابراهیم شریفی

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: فرهنگ جهادی در جهاد دانشگاهی جریان دارد.

صاحب‌خبر -

فرهاد فرامرزیان امروز در مراسم افتتاح دبیرخانه قرارگاه جهادی دانشجویی شهید ابراهیم هادی در جهاد دانشگاهی لرستان که به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، بیان کرد: این نهاد بودجه دولتی در اختیار ندارد و اغلب فعالیت‌های خود را از طریق کسب درآمد به‌واسطه خدمات و محصولات ارائه‌ شده انجام می‌دهد تا بتواند خدمات بیشتری به مردم بدهد که این یک نمونه از فرهنگ جهادی است.

وی اظهار کرد: فرهنگ و مدیریت جهادی برخاسته از یک جریان بالنده و ارزشمند در سطح جامعه است و تمامی هم و غم ما در جهاد دانشگاهی انجام فعالیت‌های جهادی و منحصربه‌فرد است.

فرامرزیان در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت: جهاد دانشگاهی همواره دغدغه‌های جدی در حوزۀ ترویج گفتمان و حرکت جهادی در بین دانشجویان داشته و دارد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در سال‌هایی که کمتر به این موضوع توجه می‌شد، تلاش کرد حرکتی را آغاز و این نگاه را در جامعه دانشگاهی ترویج دهد.

این مسئول یادآور شد: با توجه به نگاه مثبت جامعۀ دانشگاهی به حرکت‌های جهادی، لازم است مجموعه‌هایی که در حوزه فرهنگی، اجتماعی جوانان و دانشجویان فعالیت می‌کنند، با هم‌افزایی بیشتر در این حوزه قدم بر دارند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تصریح کرد: تلاش مجموعه جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان به عنوان شبکه فراگیر دانشجویی جهاد دانشگاهی در لرستان و کشور بر این است که فرهنگ و الگوی جهادی را به یک گفتمان همگانی تبدیل کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم امیررضا نظری شیخی به عنوان دبیر قرارگاه فعالیت‌های جهادی و خیریه‌ دانشگاهیان لرستان معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام

نظر شما