شناسهٔ خبر: 68583398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

والیبال باشگاه‌های آسیا| پیروزی شهداب یزد مقابل پاولودار

شهداب یزد در دومین دیدار خود در جام باشگاه‌های والیبال آسیا ۲۰۲۴، پاولودار را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد و به مرحله بعد نزدیک‌تر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، شهداب یزد در دومین دیدار خود در جام باشگاه‌های والیبال آسیا 2024 که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، توانست با نتیجه 3 بر 1 تیم پاولودار از قزاقستان را شکست دهد و گامی مهم به سوی صعود به مراحل بالاتر این رقابت‌ها بردارد.

در این دیدار، تیم پاولودار توانست ست نخست را با نتیجه 25 بر 23 به سود خود به پایان برساند و کار را برای نماینده ایران دشوار کند. اما شهداب یزد با نمایش قدرت و هماهنگی بیشتر در ادامه بازی، سه ست بعدی را با نتایج 25 بر 18، 25 بر 17 و 25 بر 20 به سود خود رقم زد و در نهایت این دیدار را به نفع خود به پایان رساند.

شهداب یزد در ست‌های دوم تا چهارم با بهره‌گیری از سرویس‌های مؤثر و دفاع منسجم، توانست جریان بازی را کاملاً به نفع خود تغییر دهد. بازیکنان این تیم در لحظات حساس بازی تمرکز بالایی از خود نشان دادند و از اشتباهات حریف بهره بردند تا با کسب این پیروزی، امیدهای خود برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را تقویت کنند.

شهداب یزد در دیدارهای آینده خود نیز برای تثبیت جایگاه خود در جمع برترین تیم‌های این تورنمنت تلاش خواهد کرد. این تیم تاکنون با عملکردی قابل‌تحسین در این دوره از مسابقات ظاهر شده و چشم‌ها به بازی‌های بعدی آنها دوخته شده است.

انتهای پیام/781

 

نظر شما