شناسهٔ خبر: 68018075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس هیات مدیره باشگاه:

از فروش آقایی‌پور ۲۵ میلیارد تومان درآمدزایی داشتیم/ استقلال خوزستان امسال در نیمه بالایی جدول است

پریسا زنگنه منش

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: از فروش جواد آقایی پور به سپاهان، ۲۵ میلیارد تومان نصیب باشگاه شد. 

صاحب‌خبر -

رسول رییس‌جعفری پر حاشیه دیدار دوستانه استقلال خوزستان و ملوان، اظهارکرد: فلسفه ما در استقلال خوزستان این نیست که بازیکنان و ستاره های بزرگ با رقم‌های آنچنانی جذب کنیم. فلسفه وجودی فوتبال خوزستان بازیکنان سازی و استفاده از جوانان است. عددهای ما فاصله خیلی جدی با سقف قرارداد دارد. تدبیری که هیات مدیره باشگاه اندیشید و  هیات مدیره هم  به خوبی پیگیری می‌کند این است که هم برای بودجه ارزی و هم ریالی مان سقف گذاشته‌ایم. کل تیم ما با ۲۰۰ میلیارد تومان بسته شده است. 

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: یک تجربه موفق هم با فروش جواد آقایی پور داشتیم که ۲۵ میلیارد تومان نصیب باشگاه استقلال خوزستان شد. برنامه شناساندن بازیکن را ادامه می‌دهیم. فکر می‌کنم از این عددها بیشتر می‌توانیم بسازیم و یکی از فلسفه‌های اصلی گروه ملی فولاد و بانک ملی که در دستور کار هیات مدیره قرار داده این است که به بازیکن سازی بپردازیم و بخش جدی هزینه‌ها در استقلال خوزستان از فصل آینده از محل بازیکن سازی و ترانسفر بازیکن جبران خواهد شد. 

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: وضعیت سال گذشته استقلال در شان خوزستان و باشگاه نبود. این تیم آخرین تیم شهرستانی است که قهرمان لیگ برتر شد. برای امسال قول تک رقمی و قرار گرفتن در نیمه ابتدایی جدول را می‌دهم. سال گذشته هم تیم دو نیم فصل متفاوت را داشت و در نیم فصل دوم، پنجم شد و هیچ تیمی در چهار پنج سال گذشته در یک نیمه سه گل به پرسپولیس نزده بود اما استقلال خوزستان توانست و حتی اگر حرفه ای تر عمل می کرد می‌توانست در آن بازی بزرگ در آزادی برنده شود. حتما امسال فوتبال جذابی از تیم ما می‌بینید.

رییس جعفری عنوام کرد: خوزستان فصل قبل روزهای خوبی را سپری نکرد تا حدی که سه تیم مدعی سقوط، خوزستانی بودند که این موضوع زیبنده فوتبال استان نبود اما خداراشکر که تیم ما در روزهای آخر در لیگ‌ باقی ماند.

او با بیان این که خواسته هواداران استان به حق است و باید جایگاه استقلال خوزستان شایسته فوتبال استان باشد، گفت: با همین‌ نگاه مجموعه مدیریتی باشگاه عزم خود را جزم کرد تا تیمی را ببندد که شایسته فوتبال استان باشد و این قول را به هواداران می‌دهیم که فوتبال لذت بخشی را  رقم زده و فوتبالی ارائه دهیم که شایسته استان خوزستان باشد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: در درجه اول تیم فنی خوبی را جمع کردیم و آقای بوژوویچ یکی از سرمربیان کارنامه دار فوتبال است و از اخلاق و رفتار حرفه‌ای برخوردار است که نوید آن را می‌دهد جایگاه استقلال خوزستان نسبت به فصل قبل بهتر باشد. در کنار آقای او نیز از کادر فنی خوب خوزستانی استفاده می‌کنیم

رییس جعفری بیان کرد: بازیکنان خوبی از لیگ‌ یک و بازیکنان جوانی را از لیگ‌ برتر جذب کردیم. همچنین بازیکنان خارجی خوبی نیز جذب شده است که سه نفر از آن‌ها در روزهای آینده به تیم اضافه می شوند. ضعف تیم استقلال خوزستان در لیگ قبل خط دفاعی این تیم بود که برای رفع این مهم، بازیکنان خوبی را جذب کردیم. قطعا هر چه زمان بگذرد استقلال خوزستان بانشاط تری را خواهیم دید.

انتهای پیام

نظر شما