شناسهٔ خبر: 68583155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعطای تسهیلات ۱۰۰ میلیونی برای خریداران مبل و منبت ملایر

رئیس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایر با بیان اینکه ۶۵ درصد تولید مبل و منبت کشور در اختیار شهر جهانی ملایر است گفت: پنجمین جشنواره مبل و منبت در شهر جهانی ملایر تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، یدالله کریمی در حاشیه برگزاری این جشنواره اظهار داشت: پنجمین جشنواره مبل و منبت ملایر تا 15 مهرماه به مدت یک ماه در شهر جهانی مبل منبت ادامه دارد و  پیش‌بینی می‌شود بیش از 200 هزار گردشگر از این شهرستان دیدن کنند.

وی با بیان اینکه هزار و 200 نمایشگاه و فروشگاه، محصولات تولیدی خود را در جشنواره مبل و منبت عرضه می‌کنند افزود: شهرستان ملایر شش هزار کارگاه مبل و منبت دارد و 65 درصد تولید مبل و منبت کشور در اختیار ملایری‌هاست.

رئیس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایر با اشاره به اینکه 420 فروشگاه مبلمان منبت در ملایر وجود دارد عنوان کرد: در این جشنواره برای خریداران تسهیلات 100 میلیون تومانی با سود چهار درصد هم در نظر گرفته شده است.

کریمی اعلام کرد: ذیل این جشنواره ملی بیش از 14 جشنواره متنوع دیگر همچون جشنواره گردو، جشنواره آلبالوی شهر زنگنه، جشنواره فرش ازندریان و چندین جشنواره متنوع دیگر در سطح شهرستان در این مدت برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، برند شهر جهانی مبلمان و منبت از سال 99 به نام ملایر ثبت شده است.

انتهای پیام/.

نظر شما