شناسهٔ خبر: 68012633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

قصرشیرین برای پذیرایی از ۲ میلیون زائر اربعین آماده است

فرماندار قصرشیرین با اشاره به افزایش تردد زوار از مرز خسروی، گفت: این شهرستان برای میزبانی از دو میلیون زائر اربعین آماده است.

صاحب‌خبر -

جام جم آنلاین؛ محمد نجفی، از افزایش تردد زوار از مرز خسروی خبر داد و گفت: در حال حاضر روزانه حدود سه هزار نفر از مرز خسروی تردد دارند.

وی افزود: پیش‌بینی ما این است که پیک تردد زوار را در اوایل شهریور و سه، چهار روز مانده به اربعین داشته باشیم.

وی با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی از زوار اربعین و ارائه خدمات به آنها، اظهار کرد: برای پذیرایی از دو میلیون زائر اربعین آماده هستیم.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه ۳۷ موکب در این شهرستان برای پذیرایی از زوار اربعین و اسکان آنها در نظر گرفته شده، یادآور شد: در کنار موکب‌ها، از ظرفیت مدارس، سالن‌های ورزشی و … نیز استفاده می‌شود.

به گفته نجفی، امکانات بهداشتی، حمل و نقل و... نیز به طور کامل فراهم شده است.

وی در ادامه از کاهش زمان انتظار زوار در مرز خسروی و تسهیل در فرآیند تردد از این مرز از طریق افرایش گیت‌ها به نزدیک ۱۰۰ گیت خبر داد.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه پارکینگ هم به تعداد کافی برای زواری که با خودرو شخصی تا مرز خسروی می‌آیند تامین شده است، افزود: تقاضا داریم زوار زمان سفر خود به عتبات عالیات و حضور در کشور عراق را کاهش داده و نهایتا سه تا چهار روز در عراق بمانند تا شاهد ازدحام در کشور عراق نباشیم و سایر زوار نیز بتوانند به سفر زیارتی خود بپردازند.

نظر شما