شناسهٔ خبر: 68012558 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی

حمید محمدطاهری

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) از هدف قرار دادن پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۱:۴۵ صبح روز شنبه پایگاه «العاصی» را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

حزب‌الله افزود که اهداف مورد نظر در این حمله به صورت دقیق و مستقیم مورد اصابت قرار گرفته شدند.

حزب‌الله همچنین از شهادت رزمنده مقاومت علی نزیه عبد علی «جان» از شهرک عیتیت در جنوب لبنان خبر داد.

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی پایگاه العاصی

این در حالی است که خبرنگار النشره در جنوب گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲ حمله به شهرک «طیر حرفا» انجام دادند و توپخانه اسرائیل نیز شهرک «میس الجبل» را هدف قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: این هواپیما در حریم هوایی اقلیم التفاح و النبطیه به پرواز خود ادامه داد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

انتهای پیام

نظر شما