شناسهٔ خبر: 68011613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

استفاده از ظرفیت‌های هلال احمربرای خدمت به زائران در مرزباشم... -

اقتصاد ایران: سنندج_دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در راستای خدمت به زائران اربعین حسینی تمامی ظرفیت های موجود این جمعیت در مرز باشماق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب سلیمانی پیش از ظهر شنبه در بازدید از طرح ملی اربعین حسینی در مرزباشماق بر ضرورت همکاری در راستای خدمت به زائران حسینی و افزایش خدمات با تمام پتانسیل موجود جمعیت هلال احمر در مرز باشماق تاکید کرد.

وی اظهار کرد: با بررسی‌های لازم برای ایجاد پایگاه‌های سیار امداد و نجات باید هر چه سریع‌تر هماهنگی‌های لازم انجام گیرد.

دستیار عالی ریاست معیت هلال احمر عنوان کرد: بررسی‌ها و نیازسنجی‌های لازم در کشور عراق و مسیر حرکتی در راستای جانمایی پایگاه‌های امداد و نجات امری ضروری است و خوشبختانه با وجود ثبت‌نام نزدیک به ۶ هزار نفر داوطلب کادر درمان که آماده حضور در پایگاه‌ها هستند مشکلی در ایجاد و برپایی پایگاه امداد و نجات در این مسیر برای رفاه حال زائران نخواهیم داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز در این بازدید بیان کرد: با فرارسیدن ماه صفر و نزدیک شدن به ایام سوگواری اربعین حسینی، جهت ارائه خدمات هرچه بهتر در مرز بین المللی باشماق به زائران اربعین حسینی نیاز است امکانات و ظرفیت‌های هلال احمر بکار گرفته شود.

پیام جلالی همچنین گزارشی از عملکرد دو سال گذشته در مرز باشماق و نحوه خدمات دهی به زائران حسینی ارائه داد و در ادامه با بیان نحوه فعالیت مرز باشماق و مسیرهای تردد و موکب‌های حاضر در باشماق و مسیر حرکتی زائران و خدمت رسانی هلال‌احمر در ایام اربعین افزود: تجهیز کردن پایگاه‌های امداد و نجات در مریوان و مرز باشماق از موارد مهمی است که در راستای ارائه بهتر خدمات ضروری است همکاری لازم با ستاد اسکان زائران حسینی، ایجاد پایگاه امداد و نجات در کشور عراق در مسیر حرکتی زائران برقرار شود.

برچسب‌ها:

نظر شما