شناسهٔ خبر: 68011404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

ایست بازرسی فاروج تا ۲۰ روز آینده افتتاح شود

استاندار خراسان شمالی گفت: ایست بازرسی فاروج باید با یک حرکت جهادی در بازه زمانی ۲۰ روزه اجرا و در این راه از توان شهرداری بجنورد، شیروان و راهداری کمک گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر امروز _شنبه سیزدهم مرداد_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهار کرد: نقشه راه قوی در اختیار تمام دستگاه‌های اجرایی برای مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد، زیرا خروجی اقدامات فرهنگی، پیشگیری و اطلاع رسانی‌ها برای ما حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه طرح یاریگران زندگی در روستاها هم به جدیت پیگیری شود، افزود: اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستاها نیز تواند در امر پیشگیری مؤثر باشد.

استاندار خراسان شمالی بر راه‌اندازی ایست بازرسی شهرستان فاروج تاکید و خاطرنشان کرد: اتمام ایست بازرسی فاروج باید با یک حرکت جهادی در بازه زمانی ۲۰ روزه انجام شود و در این راه از توان شهرداری بجنورد و شیروان و راهداری کمک گرفته شود.

حسین‌نژاد مقابله را مهم‌ترین رکن مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: باید اقدامات جدی تری برای این حوزه اعمال شود.

وی آگاهی‌رسانی خانواده‌ها در حوزه پیشگیری را مورد تاکید و توجه قرار داد و افزود: حوزه فرهنگی و فضاسازی با تبلیغات ماهواره‌ها در راستای درمان هر نوع مواد مخدر در ذهن جوانان تبعات خاص خود را دارد و این موضوع را القا می‌کند که جوان در مسیر اشتباهی قرار گیرد که در این خصوص باید آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی نهادینه شود.

نظر شما