شناسهٔ خبر: 68011038 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

درس تاکتیکی از صدرنشین: قمار برای پیروزی

گیتی‌پسند در حالی آخرین مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشت که تا آستانه اولین تساوی فصل پیش رفته بود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کشاورز بار دیگر قدرت رهبری و تاکتیکی خود را در یک مسابقه سخت نشان داد. در لحظاتی که فولاد هرمزگان، قدرتمندترین تیم ایران را غافلگیر کرده بود و تک امتیاز سهم هر دو تیم به شمار می‌رفت، تایم استراحت برای گیتی پسندی‌ها به صدا درآمد و هفتاد ثانیه پایانی، سکانسی حیرت انگیز و فراموش نشدنی برای طرفداران اصفهانی بود.

کشاورز در این شرایط تصمیم پر ریسکی اتخاذ کرد و از سیستم پاورپلی برای بدست آوردن تمام و کمال امتیازات استفاده نمود. 70 ثانیه به پایان مسابقه وقت باقی مانده و ستاره‌های او آرایش (یک-دو-دو) به خود گرفتند. با چرخشی سریع و غیرقابل مهار که اگر توپ به مقصد اصلی برسد، سه فرصت گلزنی خلق می‌شود و آن‌ها پاس به پاس با تفکری از پیش تعریف شده به دروازه فولاد نزدیک شدند و سرانجام به گل جادویی و تمام‌کننده رسیدند. چهارمین پیروزی آن‌ها به معنای رکورد 100 درصد پیروزی در دیدارهای خانگی در دو فصل اخیر بود.

2062348

تیم‌ها سعی می‌کنند، مدافع عنوان قهرمانی را مهار کنند. گاهی اوقات تا مرز توقف بازیکنان و مربی گیتی پسند پیش می‌روند، اما کشاورز در مواقع ضروری یک سورپرایز دارد که در لحظه‌ای رو می‌کند و نتیجه را به نفع خود تغییر می‌دهد. صدرنشین لیگ برتر، با تصاحب تمامی امتیازات به استقبال دو دیدار سرنوشت‌ساز برابر گهرزمین و مس سونگون ورزقان خواهد رفت.

2062349

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما