شناسهٔ خبر: 68010905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

بیک‌زاده: من هم از حاشیه‌های فصل پیش بودم!

هاشم بیک‌زاده عملکرد نقل و انتقالاتی استقلال را مطلوب دانست و جذب ۲ بازیکن اهل بوسنی را نقطه تاریک این نقل و انتقالات می‌داند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هاشم بیک‌زاده، بازیکن سابق استقلال، در دیدار دوستانه‌ای که بین تیم ستارگان 98 و ستارگان فوتبال ایران برگزار شد، صحبت‌هایی را درباره باشگاه استقلال انجام داد و شرایط این تیم را بررسی کرد.

بیک‌زاده در ابتدای صحبت‌های خود درباره جدایی از استقلال در فصل گذشته گفت: از آن موضوع خیلی می‌گذرد، من تا هفته هشتم آنجا بودم، در آن زمان مشکلاتی پیش آمد که بعدها بازتاب آن را دیدید، حاشیه‌هایی که اتفاق افتاد قهرمانی را از استقلال گرفت، من هم جزئی از آن حاشیه‌ها قرار گرفتم، روزی برمی‌گردم به استقلال که بتوانم کمک کنم، من چندین سال در استقلال بودم و چندین قهرمانی دارم، این‌ها خود تعریفی نیست خیلی از بازیکنان 10 سال در استقلال هستند و قهرمانی نیاوردند اما من چند قهرمانی دارم.

بیک‌زاده در واکنش به اینکه آیا از جواد نکونام دلخوری دارد گفت: من همان موقع هم ناراحت نبودم، اگر من حرفی هم زدم فقط برای این بود که استقلال یک تیم خوب ببندد و در آخر فصل هم دیدید همان حاشیه‌ها باعث شد استقلال قهرمان نشود، من نیتی که داشتم سالم بود و فقط برای استقلال صحبت کردم.

او درباره جذب دو بازیکن اهل بوسنی گفت: چند وقت پیش درباره جذب دو بازیکن خارجی صحبت کردم که وقتی سرمربی در جریان نبود، با اجازه چه کسی این بازیکنان را جذب کردند، الان هم دو بازیکن خوب مدنظر دارند که باید آنها را خارج کنند، من به عنوان پیشکسوت استقلال حق این را دارم صحبت کنم و نظر بدهم، به من گفتند استقلال را دوست نداری، اما ثابت شد که استقلال را دوست دارم که آن صحبت‌ها را انجام دادم و به حرف من رسیدند.

بیک‌زاده درباره شرایط نقل و انتقالات استقلال گفت: استقلال شرایط خیلی خوبی در نقل و انتقالات داشته و به غیر از دو بازیکن اهل بوسنی که سرمربی در جریانش نبوده و جذب شدند، اگر این بازیکنانی که در رسانه‌ها مطرح می‌شوند جذب شوند نقل و انتقالات خوبی داشته‌اند.

بیک‌زاده درباره شرایط رامین رضاییان گفت: رضاییان بازیکنی باکیفیت و فنی است، شرایط استقلال و سپاهان خیلی فرق می‌کند، امیدوارم رامین دچار حاشیه نشود چون حاشیه زیاد دارد، اگر حاشیه‌ها را کنترل کند و عملکرد خوبش در سپاهان را تکرار کند موفق خواهد شد.

او در انتها افزود: استقلال تیم خیلی خوبی دارد و هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند، نایب قهرمانی به درد تیم استقلال و پرسپولیس نمی‌خورد، تیم‌های سپاهان و تراکتور هم خوب هستند و امیدوارم استقلال قهرمان شود و هواداران خوشحال باشند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما