شناسهٔ خبر: 68010508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

رقابت دشمن با ملت ایران نشان از جایگاه رفیع مردم و قدرت دین و اسلام دارد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، گفت: دشمن با این همه امکنات خود را در رقابت با ملت ایران می بیند و رقیب مهمی در پیش رو دارد که این نشان از ایمان و جایگاه رفیع مردم، قدرت دین و اسلام است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام پورذهبی امروز شنبه(۱۳ مرداد) در در مراسم گرامیداشت شهادت جانسوز مجاهد نستوه دکتر اسماعیل هنیه، رهبر جبهه مقاومت فلسطین که در مسجد جامعه سنندج اظهار کرد: اسماعیل هنیه یک شهید راه حق و مجاهد فی سبیل الله است که تمامی عمر خود را برای جهاد در راه اسلام اختصاص داده است.

وی افزود: از دست دادن رییس جمهور مردمی و پرتلاش و یارانش، شهادت شهید اسماعیل هنیه و فواد شوکر همه نشان از تلاطم های زیاد در سال جاری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر دشمن‌شناسی مسلمانان به شاخصه‌های دشمن اشاره کرد و ادامه داد: دشمنی با خدا و بشریت از شاخصه‌های دشمن ما و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با تأکید بر دشمن‌شناسی مسلمانان به شاخصه‌های دشمن اشاره کرد و افزود: عداوت و دشمنی با خداوند یکی از شاخصه‌های اصلی دشمن است، یعنی دشمنی با خدا، دین خدا، مؤمنان و ایمانداران، از شاخصه های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، دشمن بشریت و انسانیت را دومین شاخصه دشمن دانست و بیان کرد: دشمن که همان اسرائیل غاصب و جنایتکار است، دشمن تمام بشریت بوده و از اینکه ۳۵ هزار نفر از زنان، کودکان، مردان، زنان، پیرمردان و پیرزنان را به خاک و خون بکشد، هیچ ابایی ندارد.

وی سومین شاخص دشمن را ظالم بودن دشمن ذکر کرد و ادامه داد: دشمن ظالم بوده واز هیچ ظلمی فروگذار نیست و در جوامع بین‌المللی و جوامع بشری به همگان ظلم می کند و خود را از همگان بالاتر می‌بیند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی افزود: یکی دیگر از شاخصه‌های دشمن این است که از هیچ تحدی به مال و اموال دیگران فروگذار نمی‌کند، شهادت اسماعیل هنیه در خاک کشورمان یکی از این اقدامات زشت دشمن بوده که اقدام جدیدی نیست و در کشورهای حاشیه خلیج فارس بازهم این اقدامات تروریستی تکرار شده است.

وی در اختیار بودن تمام امکانات و تجهیزات را یکی دیگر از شاخصه‌های دشمن دانست و افزود: دشمن کنونی ما تمام امکانات و تجهیزات را در اختیار داشته و دنیایی را در پشت سر خود دارد، اما با این وجود در رقابت با ملت ایران بوده است و این نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی دارد.

حجت الاسلام پورذهبی، این جنگ را نابرابر و دارای خسارت های زیادی برای ایران ذکر و عنوان کرد: ما در کشور اسلامی ایران که سرمدار مبارزه با ظلم است، نباید ناامید شویم و احساس یاس داشته باشیم.

وی افزود: این اقدام دشمن در روز تحلیف ریاست جمهوری جدید در ایران، از هم پاشیدگی فکری را ایجاد می کند، اما ما بسیار پرتلاطم تر از این ایام را پشت سر گذاشته و با دشمن مقابله کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: کاری که دشمن به صورت دسته جمعی انجام داده و همراهمی برخی کشورهای دیگر را هم داشته است نه تنها برای ما بلکه برای ملت های دیگر هم ظالمانه بوده و مردم دیگر از ظلم خسته شده اند.

وی یادآور شد: دشمن با این همه امکنات خود را در رقابت با ملت ایران می بیند و رقیب مهمی در پیش رو دارد که این نشان از ایمان و جایگاه رفیع مردم، قدرت دین و اسلام است.

 انتهای پیام

نظر شما