شناسهٔ خبر: 68009768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کردستان:

ظالم بودن و تکبر از شاخصه‌های رژیم صهیونیستی است

سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه ظالم بودن و تکبر از شاخصه‌های رژیم صهیونیستی است، گفت: دشمن با تمام امکانات و تجهیزات در تعدی به انسان‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر شنبه در این مراسم اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه اندوه سنگینی برای مردم ایران اسلامی بود.

وی بیان کرد: امروز می‌بینیم دشمنان با خدا، دین اسلام و مؤمنان و مسلمانان دشمنی می‌کنند و رژیم صهیونیستی دشمن بزرگ انسانیت و بشریت محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این رژیم غاصب بیش از ۴۰ هزار زن و کودک را غزه به شهادت رسانده است و این بیانگر ظلم و جنایات وحشیانه این رژیم کودک کش است که از هیچ ظلمی فروگذار نیست.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه ظالم بودن و تکبر از شاخصه‌های دشمن صهیونیستی است که به تمام بشریت ظلم خود را روا می‌دارد، افزود: دشمن با تمام امکانات و تجهیزات در تعدی به انسان‌ها استفاده کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که به عنوان سردمدار مبارزه با صهونیستم و استکبار در برابر ظلم دشمن با قدرت قدم برداریم و ناامید نشویم.

وی یادآور شد: دشمن در این جنگ نابرابر ممکن است در برهه‌ای از زمان، به ما فشار بیاورد و خسارت وارد کند اما نباید یاس و ناامیدی را به خود راه دهیم و در راهی که قدم برداشته‌ایم نباید تردیدی کنیم چراکه پیروزی از آن ماست و این وعده الهی است.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: دشمن با همه امکانات، خودش را در رقابت با ملت ایران می‌بیند و تصور می‌کند با شهادت اسماعیل هنیه در تهران، فتح الفتوح کرده است، چراکه ملت ایران پرچم مقابله با صهیونیسم را برافراشته است.

وی زورآزمایی رژیم صهیونیستی با مردم ایران را نشانه قوت ملت دانست و ادامه داد: این مهم نشان از جایگاه رفیع ایران و قدرت اسلام و مکتب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر ضرورت اقدامی عاجل، شایسته و مدبرانه برای انتقام خون شهید هنیه با هدف دلگرمی ملت ایران و جامعه اسلامی تاکید کرد.

نظر شما