شناسهٔ خبر: 68007659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وداع پرشکوه مردم با «شهید بیدی» در مسعودیه تهران + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - پیکر مطهر شهید مدافع حرم «میلاد بیدی» بر دستان مردم قدرشناس پایتخت در محله مسعودیه تهران تشییع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین تشییع شهید مدافع حرم میلاد بیدی با حضور پرشور مردم قدرشناس تهران در محله مسعودیه آغاز شد.

محمد مخبر معاون اول دولت سیزدهم و برخی شخصیت‌های سیاسی، لشکری و کشوری و شهردار منطقه ۱۵ تهران هم در این مراسم حضور دارند.

وداع پرشکوه مردم با «شهید بیدی» در مسعودیه تهران + فیلم

تشییع‌کنندگان پیکر این شهید والامقام با سر دادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، خون‌خواه شهید راه قدس شدند و بر ادامه راه این شهید تاکید کردند.

شهید میلاد بیدی از رزمندگان دلیر مدافع حرم در تجاوز روز سه‌شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان به آرزوی دیرینه خود، شهادت در راه دین خدا نائل آمد.

همچنین مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «میلاد بیدی» از مستشاران نظامی کشورمان در سوریه و لبنان شب گذشته در شهرستان ملارد برگزار شده بود.

این مراسم معنوی در گلزار شهدای گمنام سرآسیاب ملارد برگزار شد و حاضران به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان از جمله شهدای مدافع حرم به این شهید بزرگوار ادای احترام کردند و به عزاداری و سینه زنی در کنار پیکر مطهر وی پرداختند.

پس از شهادت این شهید مدافع حرم در روز سه شنبه، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم شهید میلاد بیدی از مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان که در جنایت حمله تروریستی اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان تبریک و تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: تلاش‌های سترگ و مجاهدانه آن شهید ارجمند در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با توطئه‌های دشمنان ایران و ایرانی و کمک و همراهی با مجاهدان امت اسلامی در میدان مبارزه با رژیم جلاد، جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نسل جدید پاسداران انقلاب خواهد بود.

سردار سلامی با تاکید بر شعله ور شدن آتش خشم و انتقام مجاهدان مومن جبهه عظیم مقاومت اسلامی از جنایات اخیر رژیم سفاک و پلید صهیونیستی در منطقه بویژه غزه مقتدر، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم و علاقمندان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

نظر شما