شناسهٔ خبر: 68006076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

احداث ساختمان ایستکار در دستور کار شهرداری منطقه ۱۰ تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه احداث ساختمان ایستکار در این منطقه خبر داد و گفت: این منطقه پیگیر اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت حاشیه‌نشین است که ضمن اجرای مسیر، سبب احیا و نوسازی بافت شهری و تسهیل در ترافیک و ایمن‌سازی شهری می‌شود.

صاحب‌خبر -

موسی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: به‌منظور سامان‌دهی کارگران ساختمانی، پروژه احداث ساختمان ایست‌کار در دستور کار شهرداری منطقه ۱۰ تبریز قرار گرفته است که این پروژه با برنامه‌ریزی صورت گرفته و اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با سرعت و دقت بالایی در حال اجرا است.

وی درباره آخرین وضعیت عملیات تملک و آزادسازی پروژه مسیرگشایی خیابان صفربقال افزود: این پروژه به طول ۹۵۷ متر که تاکنون در مسیر صفربقال شش قطعه مصالحه انجام شده و باقی‌مانده پرونده‌ها نیز در حال طی مراحل اداری است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز ادامه داد: این منطقه پیگیر اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت حاشیه‌نشین است که ضمن اجرای مسیر، سبب احیا و نوسازی بافت شهری و تسهیل در ترافیک و ایمن‌سازی شهری می‌شود.

زارعی تکمیل پروژه بازآفرینی ۲۴۰ واحدی اسدگلی را اولویت دیگر شهرداری این منطقه عنوان و تصریح کرد: پروژه طرح ساماندهی حاشیه‌نشینی اسدگلی در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۴۱۲ مترمربع در قالب ۱۵ بلوک با گنجایش ۲۴۰ واحد مسکونی، ۱۳ واحد تجاری و شش واحد خدماتی در حال احداث است که با پیگیری و تلاش شبانه‌روزی منطقه عملیات عمرانی فاز دوم این پروژه نیز روند قابل قبولی را به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث شهربازی مسقف در راستای شهر دوستدار کودک ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: عملیات اجرایی این پروژه مطابق زمان‌بندی موجود پیش رفته است و تلاش داریم پیش از موعد مقرر تحویل دهیم.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به آسفالت‌ریزی در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز گفت: بهسازی و ساماندهی معابر و محلات شهری و توزیع آسفالت در سطح منطقه با کیفیت و استاندارد بالا شتاب گرفته است، به نحوی که توزیع آسفالت در چهار ماه ابتدای سال ۱۴۰۳ به نسبت سال ۱۴۰۲ افزایش ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

نظر شما