شناسهٔ خبر: 67993110 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه دولت | وام قرض الحسنه مردم

وام قرض الحسنه 400 میلیونی بانک رسالت با پرداخت 6 ماهه برای مردم | بدون ضامن با اقساط 12 ماهه وام بگیرید

وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک رسالت به سپرده‌گذاران واجد شرایط این بانک پرداخت می‌شود. در این گزارش شرایط دریافت این وام بررسی شده است.

صاحب‌خبر -

 بانک قرض الحسنه رسالت،  شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان این بانک بتوانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری، وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی با کارمزد دو درصدی از این بانک دریافت کنند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام سه ماه و حداکثر 6 ماه است. همچنین به ازای هر ماه اضافه‌تر در مدت زمان خواب سپرده، دو ماه به مدت بازپرداخت این وام اضافه می‌شود.

جزئیات وام قرض الحسنه 400 میلیون تومانی بانک رسالت 

بالاترین ضریب تسهیلات در این طرح، 100 درصد میانگین سپرده است که به ازای 6 ماه سپرده و دوره بازپرداخت 12 ماهه در نظر گرفته می‌شود. با این وجود، اگر متقاضی بخواهد وام خود را در اقساط بیشتری تسویه کند، باید ضریب کمتری از سپرده خود را وام بگیرد. طوری که با هر 20 درصد کاهش در ضریب تسهیلات، یک سال به دوره بازپرداخت اضافه خواهد شد و این روند تا 60 ماه برای وام به میزان 20 درصد معدل حساب ادامه دارد.

دریافت این وام قرض الحسنه به چه مدارکی نیاز دارد؟

 از شروط و مدارک مورد نیاز دریافت این طرح، سپرده‌گذاری، ارائه مدارک مورد نیاز از جمله مدارک هویتی، مدارک مربوط به احراز شغل و درآمد مانند فیش حقوقی،‌ حکم کارگزینی، جواز کسب و دیگر مدارکی که تایید‌‍‌کننده شغل و درآمد شخص متقاضی باشند، نام برده شده است.

همچنین اگر وام‌گیرنده شرایط دریافت وام و یا توانایی لازم برای ضمانت‌دهی به بانک رسالت را نداشته باشد، می‌تواند امتیاز این تسهیلات را به شخص دیگری منتقل کند. 

روند دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت چگونه است؟

پس از افتتاح حساب، سپرده‌گذاری و ارائه مدارک لازم، متقاضی می‌تواند به صورت غیرحضوری و با استفاده از پیشخوان مجازی بانک رسالت، دیگر مراحل دریافت این وام را پیگیری کند.

اگر مراحل به درستی پیش برود و متقاضی از مشمولان باشد، بانک با او تماس می‌گیرد و مأمور این بانک به صورت حضوری در محل سکونت وام‌گیرنده مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهد داد.

پس از آن متقاضی باید با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجد که بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

شرایط بازپرداخت و اقساط این وام چگونه است؟

اگر سقف ۴۰۰ میلیونی به همراه دو درصد کارمزد و همچنین ۶۰ ماه زمان برای پرداخت اقساط محاسبه شود، وام‌گیرنده باید در هر قسط هفت میلیون و ۲۷۲ هزارتومان به بانک رسالت پرداخت کند. که در پایان مدت سررسید جمع پرداختی‌ها به ۴۲۴ میلیون تومان خواهد رسید .

نظر شما