شناسهٔ خبر: 67850856 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه دولت | وام قرض الحسنه مردم

وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک ملی با شرایط عالی تا این تاریخ | فقط با داشتن حساب قرض الحسنه وام بدون معطلی بگیرید

بانک ملی در طرح مهربانی، تا سقف 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه به افراد واجد شرایط پرداخت می‌کند. در ادامه شرایط دریافت این وام را می‌خوانید.

صاحب‌خبر -

 بانک ملی در طرح مهربانی ۳۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه اعطا می‌کند تا مشتریان این بانک بتوانند مشکل کمبود بودجه خود را رفع کنند. برای دریافت این وام به سپرده‌گذاری، ضامن معتبر و داشتن حساب قرض الحسنه نیاز است.

جزئیات طرح مهربانی بانک ملی

متقاضی برای دریافت این وام، ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در بانک ملی افتتاح کند. سپس با سپرده‌گذاری مبلغی در این حساب، میانگین حساب موردنظر بانک که باید حداقل بین یک تا ۱۲ ماه از عمر آن گذشته باشد، ایجاد کند. مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده قادر است از مبلغ سپرده برداشت و یا به آن اضافه کند.

همچنین وام‌گیرنده باید با ارائه ضامن معتبر و رسمی به بانک اطمینان لازم را در راستای توانایی پرداخت اقساط، بدهد. به علاوه اینکه نسبت افزایش مبلغ وام با رقم سپرده، ۳۷۰ درصد است. یعنی اگر شخصی ۱۰ میلیون تومان در حساب خود سپرده‌گذاری کند، می‌تواند ۳۷ میلیون تومان از بانک ملی تسهیلات دریافت کند.

مشمولان وام قرض الحسنه بانک ملی چه کسانی هستند؟

 طرح وام مهربانی بانک ملی، به اشخاص حقوقی، سازمان‌ها و شرکت‌ها هم عرضه می‌شود. برای این منظور هر سازمانی که علاقه‌مند به استفاده از طرح مهربانی است باید در سامانه بام نسبت به افتتاح حساب وام مهربانی اقدام کند.

لازم به ذکر است که تمامی شرایط از قبیل ضمانت، سقف وام و کارمزد و جدول ضرایب همانند وام مهربانی اشخاص حقیقی است و تفاوتی میان اشخاص وجود ندارد.

هر قسط وام 300 میلیون تومانی چقدر است؟

از آنجایی که این طرح قرض الحسنه است، بانک ملی به غیر از دو و چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای آن تعیین نکرده است. مدت زمان بازپرداخت نیز ۶۰ ماهه است. حال با احتساب سقف ۳۰۰ میلیون تومانی وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و ۵۲۴ هزارتومان به بانک پرداخت کند. در پایان مدت سررسید نیز مبلغ کل پرداختی وام‌گیرنده به بانک، ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزارتومان خواهد بود.

برای دریافت این وام نیازی به داشتن ضامن رسمی نیست و ضمانت این وام با مدارک شغلی و سفته الکترونیکی انجام می‌شود. متقاضیان برای افتتاح حساب و دریافت این تسهیلات، باید به سامانه متابانک ملل مراجعه کنند.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام، 36 ماه تعیین شده است و وام گیرنده در صورت دریافت وام 50 میلیون تومانی با چهار درصد کارمزد، ماهانه ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و 515 هزار تومان قسط به بانک است. به این ترتیب، وام‌گیرنده باید در زمان سررسید وام مجموعا 54 میلیون و 600 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

به علاوه دریافت این وام هزینه‌های جانبی 600 هزار تومانی دارد که شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است.

برای درخواست این وام، نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نیست. متقاضیان می‌توانند پس از احراز شرایط ذکر شده، از طریق اپلیکیشن همراه شهر پلاس درخواست خود را ثبت کنند.

    این وام فقط به مشتریانی اعطا می‌شود که حداقل سه ماه از افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد و امتیاز لازم را کسب کرده باشند.

    مبلغ وام و اقساط آن ممکن است با توجه به شرایط متقاضی و سیاست‌های بانک تغییر کند.

    قبل از ثبت درخواست، توصیه می‌شود شرایط و ضوابط کامل طرح را از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن بانک شهر مطالعه کنید.

نظر شما