شناسهٔ خبر: 67991710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی خبر داد؛

مشخص کردن محل هزینه کرد مالیات در فرم تبصره ماده 100

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی خبر داد؛ مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: با اجرای طرح نشان مالیات، مودیان مالیاتی در هنگام ارائه فرم تبصره ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم، می‌توانند محل هزینه کرد مالیات خود را تعیین کنند. در این طرح، پروژه‌های ملی و استانی مشخص شده و مودی مالیاتی می‌تواند محل هزینه کرد مالیات خود را در پروژه‌های ملی یا استانی را مشخص کند تا مالیات وی به پروژه انتخابی اختصاص یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا جنتی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان مرکزی، افزود: تمام مالیات‌های وصولی به خزانه واریز می‌شود و بر اساس قانون بودجه به دستگاه‌ها اختصاص پیدا می‌کند که برای مودیان مالیاتی محل هزینه کرد مالیات ملموس نیست و برخی مودیان اولویت هزینه کرد مالیات را در استان خود دانسته و یا اولویت آنان تزریق اعتبار برای اتمام پروژه‌های خاص بود که این مهم با اجرای طرح نشان مالیات محقق شد.

وی ادامه داد: در قالب طرح نشان، مالیات 7 پروژه استانی از جمله احداث مدرسه 12 کلاسه در سایت مسکن مهر شهرستان خمین، کتابخانه مرکزی استان مرکزی و ایجاد مرکز جامع سلامت شهری آوه و 8 پروژه ملی از جمله اجرای پروژه ارتقا کیفی و اصلاح و بازسازی ایستگاه‌های پمپاژ آب شهر اراک، تخریب و بازسازی مدارس غیراستاندارد و مقاوم‌سازی مدارس بدون استحکام، کمک به تکمیل و ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی مامونیه و محلات مشخص شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی به آخرین مهلت برای ارائه فرم تبصره ماده 100 از سوی مودیان مالیاتی اشاره کرده و اظهار داشت: آخرین مهلت ارائه فرم تبصره ماده 100 ق.م.م و یا ارسال اظهارنامه مالیاتی از سوی مودیان مالیاتی 15 مرداد ماه است. در این راستا مودیان مالیاتی برای بهره‌مندی از این طرح و سایر مزایای تبصره ماده 100 ق.م.م تنها تا 15 مرداد ماه مهلت دارند. 

انتهای پیام/

نظر شما