شناسهٔ خبر: 67991493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهید میلاد بیدی فرزند ملارد شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود

ملارد - ایرنا - پاسدار رشید اسلام شهید میلاد بیدی مدافع حرم و مستشار نظامی کشورمان از رشدیافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در عرصه جهاد و شهادت و متولد شهرستان ملارد بود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عباس زورمند جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: این شهید بزرگوار که از رزمندگان دلیر مدافع حرم اعزامی از شهرستان ملارد بود ، در حمله روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه دین خدا رسیده و به لقا الله پیوست.

وی افزود: بنا به گفته همرزمان شهید بیدی ، این سردار دلاور اسلام در زمان شهادت در مجاورت ساختمان حاج محسن مستقر بوده و شناسایی پیکرش روز گذشته انجام شده است.

بر اساس این گزارش شهید میلاد بیدی از جوانان برومند و انقلابی رشد یافته در سطح شهرستان ملارد بود که بعنوان سرگروه و مربی شجره طیبه صالحین شهرستان ملارد در پایگاه خانم الانبیاِ (ص) حوزه شهید اینانلو فعالیت داشته است .

سرهنگ زورمند اضافه کرد : مراسم تشییع و خاکسپاری شهید میلاد بیدی با هماهنگی خانواده محترم و معظم این شهید اطلاع رسانی خواهد شد .

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم شهید میلاد بیدی از مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان که در جنایت حمله تروریستی اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان تبریک و تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده : تلاش‌های سترگ و مجاهدانه آن شهید ارجمند در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با توطئه‌های دشمنان ایران و ایرانی و کمک و همراهی با مجاهدان امت اسلامی در میدان مبارزه با رژیم جلاد، جنایتکار و اشغالگر صهیونی برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نسل جدید پاسداران انقلاب خواهد بود.

با تاکید بر شعله ور شدن آتش خشم و انتقام مجاهدان مومن جبهه عظیم مقاومت اسلامی از جنایات اخیر رژیم سفاک و پلید صهیونیستی در منطقه بویژه غزه مقتدر، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم و علاقمندان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

نظر شما