شناسهٔ خبر: 67985748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جریمه میلیاردی برای ثبت نکردن موجودی انبار در شهرستان بهار

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از دریافت جریمه پنج میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریالی برای ثبت نکردن موجودی انبار در سامانه جامع انبارها در شهرستان بهار خبر داد.

صاحب‌خبر -

مرضیه یونسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده ثبت نکردن موجودی انبار شامل ۲۵۰ تن جو و ۲ تن ذرت به ارزش ۱۴ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بهار رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام به عرضه نهاده های دامی در شبکه، متخلف را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان بهار با قطعی شدن حکم صادره، جریمه پنج میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریالی این متخلف را دریافت کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطر نشان کرد: بازرسان اداره صنعت و معدن شهرستان بهار در بازرسی از انبار واحدهای صنفی کالا ها را کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

محکومیت ۹۹۶ میلیون ریالی فرجام قاچاق سوخت

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا وارز گلوگاه شهید زارعی از محکومیت ۹۹۶ میلیون ریالی حامل سوخت قاچاق خبر داد.

جریمه میلیاردی برای ثبت نکردن موجودی انبار در شهرستان بهار

بهادر جانجان گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی همدان پرونده حمل هزار و ۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۳۳۲ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس شعبه ویژه گلوگاه شهید زارعی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام حمل کالا قاچاق را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۶۶۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

جانجان اظهار کرد: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گلوگاه شهید زارعی پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو تریلی کشنده، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

محکومیت ۳۳۹ میلیون ریالی تاوان سوء استفاده از کارت سوخت اشخاص

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از محکومیت ۳۳۹ میلیون ریالی یک جایگاه سوخت به دلیل سوء استفاده از کارت های سوخت اشخاص خبر داد.

سعید کریمی گفت: پرونده فروش ۵۱۸ لیتر بنزین سهمیه ای خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۱۱۳ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر رسیدگی شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ملایر افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۳۳۹ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

کریمی اظهار کرد: بازرسان شرکت نفت ملایر این تخلف را با بررسی تراکنش کارت های سوخت موجود در جایگاه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نظر شما