شناسهٔ خبر: 67985493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دژکام: دژکام:

ملت ایران جنایت رژیم صهیونیستی را نخواهد بخشید + تصاویر ملت ایران جنایت رژیم صهیونیستی را نخواهد بخشید + تصاویر

امام جمعه شیراز گفت: ملت ایران اهانت نتانیاهو در کنگره آمریکا و ترور مهمان عزیزشان در خاک کشور را نخواهند بخشید.

صاحب‌خبر -

لطف‌الله دژکام در اجتماع مردم شیراز برای محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در ترور رهبر مقاومت فلسطین، اظهار کرد: نتانیاهو در کنگره آمریکا وقیحانه به ملت ایران بی ادبی کرد و گفت جنگ ما با ایران جنگ تمدن و توحش است.

او افزود: همه میدانند که بزرگترین تمدن از تمدن‌های بشری، در طول تاریخ از آن ایران بوده، اما رژیم صهیونیستی با توحش، این میزان زن و کودک را در ۳۰۰ روز کشته است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: جسارت دیگر این رژیم جنایتکار، ترور مهمان عزیر ملت ایران بود که رهبر معظم انقلاب در پیام خود خطاب به ملت فرمودند ما خونخواهی شهید اسماعیل هنیه را حق خود می‌دانیم.

او ضمن تسلیت شهادت رهبر مقاومت فلسطین به ملت ایران و جبهه مقاومت، گفت: جهان اسلام با شهادت بزرگ مرد جبهه مقاومت مواجه شد در حالی که او را با مظلومیت تمام در حالی که در کشور ثالث میهمان و خارج از صحنه جنگ بود، ترور کردند.

دژکام اظهار کرد: این ظلم بزرگ را دست‌های جنایتکار رژیم صهیونیستی انجام داد و به فرموده رهبر اگر چه شهید اسماعیل هنیه در مسیر شهادت حرکت میکرد و از مرگ نمی‌هراسید، اما زمینه برای مجازات سخت این رژیم فراهم شد.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به پرسش شهید امیرعبدالهیان از شهید اسماعیل هنیه درباره طوفان الاقصی با نیرو‌های اندک، یادآور شد: اسماعیل هنیه گفته بود شما ایرانی‌ها نباید این سوال را بپرسید، چرا که ما این گونه جنگیدن را از امام حسین (ع) فراگرفته‌ایم.

او ادامه داد: امروز اخلاق و مروت امام حسین (ع) و ایستادگی در برابر ظلم در سراسر دنیا منتشر شده است.

دژکام افزود: این رژیم متکبر که میگفت ۲ روزه در برابر ۶ کشور عربی پیروز میشود، اکنون با اینکه تا بن دندان مسلح است، اما ۳۰۰ روز است که در برابر رزمندگان فلسطینی کلافه شده است.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: امروز ما در زندگی خود با صحنه‌های ناخوشایندی روبرو هستیم که مسئله فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یکی از آنها است و گرانی‌ها و مشکلات معیشتی مردم یکی دیگر از آنها است.

او عنوان کرد: گاهی می‌بینیم مومنان برای پرداخت هزینه‌های درمانی و اعمال جراحی به زحمت می‌افتند که برای همه ما ناخوشایند است، تلاش می‌کنیم، اما کافی نبوده است.

دژکام یادآور شد: چنانکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، پیشرفت‌های اقتصادی و تلاش‌ها باید در سفره مردم احساس شود.

او با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) گفت: ناراحتیم، اما اگر یقین داشته باشیم تحمل می‌کنیم و می‌گوییم خدا بزرگ است و در قدمی بعدی موفق شویم.

نماینده ولی فقیه در فارس با بیان نمونه‌های تاریخی، گفت: مومن یقین دارد و به قضای الهی رضا داده است و این از ویژگی‌ها و نقاط تفاوت مومنان و دیگران است.

نظر شما