شناسهٔ خبر: 67985329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

صرف ۹۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در پروژه‌های زیرساختی اربعین ایلام

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: از سال گذشته تاکنون، ۹۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساختی راه‌های حوزه اربعین استان ایلام هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، داریوش امانی شب گذشته _چهارشنبه دهم مرداد_ در نشست هماهنگی ستاد اربعین در مرز مهران اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌ها اقدامات خوبی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی طی سال‌های گذشته صورت گرفته، به طوری که در سال جاری ۱۵۰ کیلومتر روکش آسفالت و حدود ۴۰ کیلومتر نیوجرسی نصب شده است.

وی افزود: ۳۰۰۰ کیلومتر خط کشی جاده‌های استان ایلام در دست اجرا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از ایجاد ۱۲ هزار مترمربع کف‌پوش، تونل‌های سرد، افزایش بازسازی چشمه سرویس‌های بهداشتی و خوابگاه استراحت رانندگان در پایانه مرزی مهران خبر داد و خاطرنشان کرد: بهتر است زوار از خودروهای شخصی بیشتر استفاده کنند، زیرا ظرفیت ناوگان سازمان راهداری همچون سال گذشته است و در این بخش کمبود وجود دارد.

امانی اضافه کرد: در ایام اربعین سازمان راهداری با تمام امکانات برای جابه‌جایی زوار پای کار بوده است و از تمام ظرفیت‌های سواری‌های اینترنتی، بخش خصوصی، آژانس‌ها، ون‌ها و مینی‌بوس‌ها برای تمام مسیرها استفاده خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به گرمای هوا در مرز مهران به زوار توصیه می‌کنیم که از مرزهای خسروی، شلمچه، چذابه، باشماق و تمرچین استفاده کنند.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور افزود: با توجه به تأکیدات ستاد اربعین کشور، زوار سفرهای خود را مدیریت کنند و به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند تا ناوگان حمل‌ونقل عمومی بتواند جوابگوی جابه‌جایی زائران باشد.

نظر شما