شناسهٔ خبر: 67982255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام تسلیت سپاه کربلا در پی شهادت مجاهد بزرگ و برجسته جهان اسلام شهید اسماعیل هنیه

سپاه کربلا در صدور پیامی شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

در این پیام آمده است؛ شهادت مجاهد برجسته، مخلص و شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه توسط باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی باعت تاثر و اندوه بسیار ملت های آزاده شد آقای هنیه در تمامی این سال های مواجهه و مبارزه تن به تن با رژیم صهیونیستی، بصیرانه و  متعهدانه در صف اول میدان حضوری مثال زدنی و راهگشا داشت و در این راه حتی نزدیک‌ترین اعضای خانواده‌اش نیز برای آرمان بزرگ اسلام یعنی آزادی قدس شریف جانشان را فدا کردند.

رژیم صهیونیستی که ترور جزء ذات کثیف و خوی حیوانی‌اش است با این اقدام که با هماهنگی همدست همیشگی خود یعنی شیطان بزرگ صورت داده در اندیشه واهی حفظ ماهیت جعلی‌اش بوده اما این دست و پا زدن‌ها نابودی هرچه زودهنگامش را در پی دارد.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشتند مجازاتی سخت در انتظار این باند جنایتکار که مجاهد شجاع و مهمان عزیز ملت بزرگ ایران را آنهم در پایتخت مقاومت ترور کرده، خواهد بود و بی شک اینگونه اقدامات بزدلانه استکبار جهانی، عزم ملت‌های آزاده و کشورهای محور مقاومت را برای برداشن گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف مستحکم‌تر خواهد کرد.

 سپاه کربلا ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت برادر مجاهد، اسماعیل هنیه و همراه ایشان را محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، جبهه مقاومت، مردم شجاع و مظلوم فلسطین، خصوصا خانواده شهید پرور و مقاوم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح بلندشان، علو درجات و رضوان الهی مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام

نظر شما