شناسهٔ خبر: 67980842 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

در پی حمله صهیونیست‌ها به اطراف خانه شهید «هنیه» در غزه؛

حماس: دشمن از هنیه چه زنده باشد چه شهید، می‌ترسد

در پی حمله رژیم صهیونیستی به اطراف خانه ویران‌شده شهید «هنیه» در نوار غزه، جنبش حماس این اقدام وحشیانه را نشان‌گر هراس صهیونیست‌ها از این شهید، چه در زمان حیات و چه پس از شهادت وی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف خانه ویران‌شده شهید «اسماعیل هنیه»، رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه و شهادت ۲ تن از خبرنگاران الجزیره واکنش حماس را در پی داشت.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ترور خبرنگار اسماعیل الغول و همکار تصویربردارش رامی الریفی جنایت شنیعی است که به سلسله جنایت‌های دشمن علیه خبرنگاران فلسطینی با هدف ترساندن و ساکت‌کردن آنان اضافه می‌شود.

درادامه این بیانیه آمده است: ارتکاب این جنایت در اطراف خانه فرمانده شهید، اسماعیل هنیه مؤید شیوه جنایتکارانه دشمن و دلیلی بر آن است که آن‌ها از این شهید چه در زمان حیات و چه پس از شهادت می‌ترسند.

گفتنی است کمی پیش‌تر منابع محلی در غزه از شهادت اسماعیل الغول خبرنگار الجزیره و رامی الریفی تصویربردار این شبکه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خودروی حامل آنها در نزدیکی منزل شهید اسماعیل هنیه خبر دادند.

تیم خبری الجزیره در این رخداد در حال حرکت به سوی منزل شهید اسماعیل هنیه برای تهیه گزارش بودند که هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات خود علیه نوار غزه طی بیش از ۹ ماه اخیر نزدیک به ۱۷۰ خبرنگار فلسطینی را به شهادت رسانده است.

نظر شما