شناسهٔ خبر: 67980661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تجمع مردم گرگان در محکومیت ترور دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی

مریم شریفی

عصر امروز چهارشنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ مردم گرگان در محکومیت ترور شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

در پی ترور و شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، مردم مرکز استان گلستان عصر امروز تجمع و این ترور رذیلانه صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

 سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در تجمع مردم گرگان اظهار کرد: امروز بار دیگر شاهد جنایتی بزرگ از سوی اسرائیل و امریکای جنایتکار بودیم که مهمان کشی یکی از رسوم آنها است.

وی با بیان اینکه ما در مناسبت‌های مختلف شاهد رفتار مهمان‌کشی اسرائیل بودیم، گفت: سردار سلیمانی نیز مهمان مردم عراق بود و با دعوت این کشور برای نجات مردم از دست داعش جنایتکار در این کشور حضور داشت که به دست این جنایتکاران به شهادت رسید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا  ادامه داد: اسرائیل روی همه جنایتکاران را سفید کرده و اسماعیل هنیه را در شرایطی که مهمان ما بود به شهادت رساند و ما را داغدار کرد.

رحیمی با بیان اینکه اسرائیل با شهادت اسماعیل هنیه بار دیگر خوی وحشی‌گری خود را نشان داد، گفت: همه ما موظف هستیم از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کنیم و در این مسیر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.

بامداد امروز اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان او در تهران بر اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنها به شهادت رسیدند.

شهید هنیه دیروز برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری چهاردهم به تهران آمده بود.

تجمع مردم در مرکز استان گلستان در آستان مقدس امامزاده عبدالله علیه السلام گرگان برگزار شد.

انتهای پیام 

نظر شما