شناسهٔ خبر: 67978053 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

قالیباف:

شهادت«هنیه» باعث اتحاد بیشتر مجاهدان جبهه مقاومت در راه مبارزه با غاصبان خواهد بود/ ایران خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه را وظیفه قطعی خود می‌داند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی در پی شهادت «اسماعیل هنیه» نوشت: شهادت او باعث اتحاد بیشتر مجاهدان جبهه مقاومت در راه مبارزه با غاصبان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف در پیامی در واکنش به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی در اقدامی بی‌شرمانه در نقض آشکار و صریح قوانین بین‌المللی جنایت ننگین دیگری را در ترور یکی از چهره‌های ارزشمند و برجستۀ جبهه مقاومت به ثبت رساند، آورده است: مجاهد نستوه و سرافراز جبهه مقاومت، فرمانده رشید و از پرچم‌داران خستگی‌ناپذیر نهضت آزادی فلسطین شهید حاج اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، که برای حضور در مراسم تحلیف چهاردهمین دورره ریاست جمهوری مهمان ملت شریف ایران بود، در خاک جمهوری اسلامی ایران توسط ایادی رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسید.

وی تاکید کرد: برای این فرمانده دلاور، شهادت آرزو و آرمانی الهی بود که به آن نائل آمد. ایشان آرزوی خود را همواره مبارزه با غاصبان جنایتکار و نسل‌کش رژیم اسرائیل تا آزادی قدس و فلسطین می‌دانست و در طول سال‌ها، علاوه‌بر مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر، ارزشمندترین دارایی‌های خود ازجمله بسیاری از اعضای خانواده‌اش را تقدیم آرمان‌های متعالی الهی نمود و اینک خود نیز به خیل سرافرازان کاروان شهدای مقاومت پیوست.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام خود آورده است: شهادت این مجاهد والامقام به‌یقین باعث تقویت پیوندهای ناگسستنی مسلمانان و پایبندی و اتحاد بیشتر مجاهدان جبهه مقاومت و آزادی‌خواه در راه مبارزه با غاصبان و جنایتکاران خواهد بود. ملت سرافراز ایران همواره در کنار مردم شریف، مظلوم و دلاور فلسطین و دیگر ملت‌های آزادی‌خواه تا تحقق آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف خواهد ایستاد. جمهوری اسلامی ایران از خون برادر شهید و میهمان عزیز خود شهید حاج اسماعیل هنیه نخواهد گذشت و خونخواهی آن شهید عزیز را وظیفهٔ قطعی خود می‌داند.

قالیباف با بیان اینکه داینجانب شهادت حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را به ملت‌های بزرگ و مقاوم فلسطین و ایران، تمامی رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت و تمام اعضاء جنبش حماس، تبریک و تسلیت می‌گویم، نوشت: إن‌شاءالله در امتداد خط سرخ شهادت سرداران جبهه حق، شاهد تحقق نصرت الهی و ظفرمندی امت اسلام با شکست و اضمحلال کامل عوامل و ایادی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

نظر شما