شناسهٔ خبر: 67977887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرلشکرموسوی: جنایت‌های تروریستی رژیم صهیونیستی موجب اتحاد بیشتر می‌شود

تهران-ایرنا- فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، آورده است: بدون شک جنایت‌های تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی موجب اتحاد بیشتر و شکل گیری امواج توفنده دیگری علیه این رژیم نحس خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دفاعی ایرنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس آورده است: عروج رهبر شجاع، بزرگ مرد خستگی ناپذیر و مبارز فلسطینی، شهید حاج اسماعیل هنیه، موجب تاثر و تالم جبهه مقاومت در گستره ای به وسعت وجدان‌های بیدار آزادگان جهان شد.

وی تاکید کرد: شهید هنیه اسطوره و نماد مبارزه با رژیم خونخوار صهیونیستی بود که درانسجام، وحدت و همگرایی جنبش ها، جریان‌ها و گروه‌های مقاومت در فلسطین اشغالی و دیگر کشورها و رساندن صدای مظلومیت، فراتر از مرزهای فلسطین، نقش و جایگاه بی بدیلی داشت.

سرلشکرموسوی: جنایت‌های تروریستی رژیم صهیونیستی موجب اتحاد بیشتر می‌شود

فرمانده کل ارتش در پیام خود آورده است: بدون شک جنایت های تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی که در پی شکست های مفتضحانه در طوفان الاقصی وغزه و استیصال آن جرثومه شوم در مصاف رو در رو با رزمندگان جبهه مقاومت رقم خورده، موجب اتحاد بیشتر و شکل گیری امواج توفنده دیگری علیه این رژیم نحس خواهد شد.

وی تاکید کرد: اکنون ندای آزادی فلسطین و تنفر از رژیم پلید صهیونیستی، جهانی شده و پرچمی که شهید هنیه با پشتوانه های اعتقادی ملهم از اسلام و قرآن در دست داشت به برکت خون این شهید و ده‌ها هزار کودک و زن و مرد بی گناه، توسط هزاران رزمنده و فرمانده روییده از خون پاک بی گناهان غزه دراهتزاز می ماند و با وعده خدای جبار، فروپاشی و اضمحلال این رژیم منفور در جهان را سرعت می بخشد.

فرمانده کل ارتش در پایان پیام خود نوشت : شهادت آن مجاهد نستوه و محور وحدت مدافعان قدس شریف و جبهه دفاع از مظلوم را محضرولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی، امت اسلامی، ملت سرافراز فلسطین، رزمندگان و فرماندهان و پرچم داران جبهه مقاومت و خانواده گرانقدر آن شهید تبریک و تسلیت عرض می کنم و یقین دارم شهید هنیه با لطف خدای متعال در اعلی علیین ماوا خواهد گزید و به زودی جبهه عظیم و متحد مقاومت اسلامی، با امداد الهی و اراده ای قوی تر، انتقام خون شهیدان راه آزادی فلسطین را از رژیم کودک کش صهیونیست خواهد گرفت .

نظر شما