شناسهٔ خبر: 67972090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه موقت شهر یاسوج:

شهادت اسماعیل هنیه، هم‌دلی در محور مقاومت را گسترش می‌دهد

امام جمعه موقت یاسوج گفت: همان‌طور که شهادت سردار سلیمانی باعث وفاق و هم‌دلی برای مبارزه با آمریکا در عراق شد، شهادت اسماعیل هنیه نیز هم‌دلی در محور مقاومت را گسترش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدعلی صالح موسوی‌اعظم، امروز_ چهارشنبه دهم مرداد_ در حاشیه اجلاسیه شهدای مهندسی و تخریب‌چی تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمداظهار کرد: امروز شاهد اقدام بزدلانه رژیم کودک‌کش در به شهادت رساندن مهمان عزیز ایران اسلامی بودیم که باید بگوییم این شهادت‌ها نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه باعث تداوم نهضت پایداری امت اسلام خواهد بود و از این رو با شهادت شهید اسماعیل هنیه و دیگر شهدای مقاومت، روح اتحاد و پایداری بین امت‌های اسلامی بیشتر از گذشته خواهد شد.

وی افزود: این شهادت‌ها علاوه بر اینکه برای شخصیت‌ها سعادت ابدی است، باعث ایجاد وحدت هم‌دلی و بین مسلمانان خواهد شد و رژیم کودک‌کش صهیونیستی جزای این اقدام بزدلانه خود را خواهد دید.

امام‌جمعه موقت شهر یاسوج بابیان اینکه مسئولان عالی‌رتبه کشور باید اقدامی درخور شأن برای این ترور آن‌هم در خاک ایران اسلامی بدهند، گفت: مشکل و ندامت این است که میهمان ما را در ام‌القرای جهان اسلام ایران به شهادت رساندند و مسئولان عالی‌رتبه کشور باید به این مسئله بیشتر همت بگمارند و جواب دندان‌شکنی به دشمن دهند.

وی تصریح کرد: همین رژیم جعلی و کودک‌کش نیروهای بسیار ارزشمند ایران اسلامی، دانشمندان بزرگ و عزیزانی که به امت اسلامی خدمت می‌کردند را یکی پس از دیگری ترور کرده و به شهادت رسانده و امروز جبهه مقاومت باید درس عبرتی به این جنایتکاران بدهد و عامل بازدارنده‌ای در مقابل این جنایت شنیع اجرا شود که دیگر دشمن جرأت این‌گونه اقدامات را نداشته باشد.

موسوی‌اعظم، شهادت شهید هنیه را عامل همبستگی کشورهای مسلمان و اتحاد آن‌ها علیه آمریکا و رژیم کودک‌کش در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: شهدای بزرگی در طول این انقلاب و امت‌های اسلامی بوده که شهادت‌شان نه اینکه وحدت را از بین نبرده است، بلکه باعث وحدت بیشتر نیز شده‌است.

وی با تسلیت شهادت این مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر محضر مقام امام زمان و رهبر معظم انقلاب و مردم مظلوم فلسطین و غزه، افزود: شهید هنیه پیش از شهادتش فرزندانش را نیز در راه قدس شریف و آرمان‌های آزادی فلسطین نثار اسلام کرده بود.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با تأکید بر اینکه همان‌گونه که شهادت حاج‌قاسم سلیمانی سردار رشید اسلام در عراق باعث اتحاد گروه‌های مقاومت در برابر آمریکای جنایتکار شد، گفت: شهادت شهید هنیه نیز باعث اتحاد کشورهای عربی و گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در منطقه می‌شود و هر روز به نابودی اسرائیل نزدیک‌تر خواهیم شد.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که شهادت این مجاهد بزرگ باعث خواهد شد که دیگر کشورهایی که از مقاومت دور بودند با حوزه مقاومت هم‌دل می‌شوند و حتی خواهیم دید که بسیاری از مسیحیان و حتی دیگر کشورها باهم دیگر علیه این رژیم متحد خواهند شد.

موسوی‌اعظم بابیان اینکه ایران اسلامی پاسخ سخت و درخور شأنی به این جنایت خواهد داد، ابراز داشت: این مسئله را باید بدانیم که ایران اسلامی جوابی درخور شأن برای پاسخ دادن به این ترور بزدلانه دارد و جواب دندان‌شکنی به رژیم کودک‌کش خواهد داد.

نظر شما