شناسهٔ خبر: 67971127 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

گردان‌های عزالدین القسام:

ترور هنیه در قلب تهران، نبرد را به ابعاد جدید منتقل کرد

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس با صدور بیانیه‌ای تاکیدکرد که ترور هنیه در قلب تهران، نبرد را به ابعاد جدید منتقل کرد که پیامدهای وسیعی برای همه منطقه دارد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، به دنبال شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: گردان‌های شهید عزالدین قسام با بالاترین نشانه‌های سربلندی و عزت، شهادت فرمانده مجاهد «اسماعیل عبدالسلام هنیه» فرمانده مقاومت اسلامی حماس که در اثر ترور بزدلانه رژیم‌صهیونیستی در حمله به محل اقامت وی در تهران پایتخت ایران به شهادت رسید را به ملت مجاهد فلسطین، امت عربی و اسلامی و مقاومت دلیرانه آن و به مردم آزاده جهان تسلیت گفته و در رابطه با این جنایت نازی به این موارد تاکید می‌کند:

اول: فرمانده مجاهد «ابوالعبد» پس از گذراندن دورانی پر از انفاق، جهاد و فداکاری که با مراحل مختلف پیشرفت این جنبش و مسیر جهادی آن همراه بود به شهادت رسید. او در مراحل مختلف سهم و تأثیری روشن داشت و در طول دوران حرفه‌ای خود، کمک زیادی به مسئله فلسطین کرد و نقش مهمی در تقویت مقاومت و یکپارچگی امت اسلامی، بسیج نیروها و هدایت قطب‌نما به سوی بیت المقدس داشت تا با شهادت در نبرد «طوفان الاقصی» یکی از شریف‌ترین نبردها که ملت ما و آزادگان امت اسلامی در دفاع از الاقصی و عتبات عالیات به راه انداخته‌اند، پایان یابد.

دوم: عملیات ترور جنایتکارانه هنیه در قلب پایتخت تهران حادثه‌ای مهم و منحصر به فرد است که نبرد را به ابعاد جدیدی منتقل کرده و پیامدهای وسیعی برای همه منطقه دارد. دشمن در ارزیابی‌های خود در توسعه دایره حملات و ترور فرماندهان مقاومت در میادین مختلف و نقض حاکمیت کشورهای منطقه اشتباه کرد و نتانیاهو که جنونی بزرگ او را کور کرده است رژیم اشغالگر را به سمت پرتگاه پیش می‌برد و فروپاشی و نابودی یک باره و برای همیشه او در سرزمین فلسطین نزدیک می‌کند.

سوم: زمان آن فرارسیده است که این عربده صهیونیستی متوقف شده و به این دشمن خشمگین لگام زده شود و دست تجاوز وی به اینجا و آنجا قطع گردد تا جلوی حملات او گرفته شود. جنایات دشمن در میادین مختلف ادامه دارد و ناقوس خطر در همه کشورهای منطقه به صدا در آمده است. این باید انگیزه‌ای باشد برای همه که از مقاومت در فلسطین که در خط مقدم دفاع از همه امت اسلامی قرار دارد، دفاع کنند چرا که دشمن تلاش می‌کند تا این مقاومت را شکسته و آنها را تسلیم کند تا برای حمله‌ای بزرگتر بر کشورها و ملت‌های امت اسلامی فراغت یابد.

چهارم: خون اسماعیل هنیه، فرمانده ما که امروز با خون زنان، کودکان، جوانان و سالمندان فلسطینی و با خون فرزندان و مجاهدان امت و ملت ما آمیخته شد تاکید می‌کند که مقاومت و فرماندهان آن در قلب نبرد و دوشادوش ملت خود قرار دارند و این خون‌های پاک و عزیز مطمئنا به هدر نخواهد رفت، بلکه چراغ راهی به سوی آزادسازی خواهند شد. دشمن به اذن خداوند، بهای حملات خود را با خون خود در غزه، کرانه باختری، داخل سرزمین‌های اشغالی و هر مکانی که دست مجاهدان ملت ما به آن برسد، پرداخت خواهد کرد.

"والله غالب على أمره ولكن أكثر الناس لا يعلمون"
وإنه لجهاد نصر أو استشهاد،،، 
كتائب الشهيد عز الدين القسام
الأربعاء 25 محرم 1446 هـ
الموافق 2024/07/31 م

انتهای پیام/


 

نظر شما