شناسهٔ خبر: 67970167 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یخساز قالبی و چک لیست راهنمای خرید آن

امروز در این بخش قصد داریم تا چک لیست دقیق برای راهنمای خرید بهتر این محصول را از کارخانجات ایرانی تهیه کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یخسازهای قالبی یکی از ماشین‌های صنعتی ویژه تولید یخ در قالب‌های از پیش تعیین شده است که با استفاده از فرایند انجماد، یخ‌هایی عموماً در قالب مستطیل تولید می‌کنند. امروز در این بخش قصد داریم تا چک لیست دقیق برای راهنمای خرید بهتر این محصول را از کارخانجات ایرانی تهیه کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

یخساز قالبی چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، یخسازهای قالبی یکی از صنعتی‌ترین یخساز ها می‌باشد که به دلیل حجم بالای تولید یخ، در صنایع مختلف مانند: شیلات، عمران، حوزه‌های پزشکی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع یخساز یخ را در قالب‌های آماده به شکل مستطیل در ابعاد مختلف تولید می‌کند.

یخسازهای قالبی در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند، میزان تعداد یخ‌های تولید شده از ۲۴ ساعت، نشان دهنده ظرفیت هر یخساز است. یخسازهای قالبی میانگین ۱۰۰ الی ۵۰۰ قالب یخ در ۲۴ تولید می‌کنند.

چک لیست مشخصات یخساز قالبی

برای خرید یخساز قالبی به نکات زیر باید توجه داشته باشید و با توجه به نیاز خود اقدام به تهیه یخساز قالبی مناسب کنید:

ظرفیت یخساز

جنس یخساز

قیمت مناسب

شرکت مورد اعتماد برای خرید

ظرفیت یخساز قالبی

قبل از هر چیزی ابتدا باید ظرفیت یخساز خود را انتخاب کنید، با توجه به نیاز روزانه خود از ۱۰۰ قالب در شبانه روز یخساز قالبی در بازار موجود است تا روزانه ۵۰۰ قالب یخ! پس ابتدا با توجه به نیاز یکی از ظرفیت‌های زیر را انتخاب می‌کنیم:

۱۰۰ قالب در شبانه روز ۲.۵ تن

۲۰۰ قالب در شبانه روز ۵ تن

۴۰۰ قالب در شبانه روز ۱۰ تن

۵۰۰ قالب در شبانه روز ۱۲.۵ تن

جنس یخساز قالبی

پس از انتخاب ظرفیت، حالا نوبت به این رسیده است که در مورد جنس یخساز تحقیق کنید. توجه داشته باشید این نوع یخساز به دلیل کارکرد ۲۴ ساعته باید از متریال عالی در برابر آب، سرما و رطوبت در ساخت آن استفاده شده باشد.

در ساخت بخش‌های داخلی یخساز از ورقه‌های گالوانیزه شده و استیل استفاده می‌نمایند. همچنین برای جلوگیری از زنگ‌زدگی بخش بیرونی این دستگاه از روکش استنلس استیل استفاده می‌کنند.

در کل جنس بدنه بیرونی یخسازهای قالبی به ۲ صورت است:

گالوانیزه گرم

استیل استنلس ضد زنگ

شرکت تبرید گستر خاورمیانه

قیمت مناسب

در مرحله سوم باید به دنبال قیمت مناسب برای خرید یخساز باشید. انواع یخسازهای وارداتی نیز در بازار موجود است ولی نمونه‌های تولید داخلی کاملاً با کیفیت تر و بسیار ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی است. اگر به دنبال بهترین و مناسب‌ترین قیمت برای خرید یخساز قالبی هستید حتماً از کارخانجات ایرانی و داخلی برای خرید اقدام کنید.

شرکت مورد اعتماد برای خرید

در نهایت باید یک شرکت برای خرید این دستگاه انتخاب کنید. شرکت تبرید گستر خاورمیانه به صورت تخصصی در زمینه تولید یخسازهای صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت با بهره‌گیری از دانش روز دنیا و مهندسین برتر کشور اقدام به تولید محصولاتی کرده است که به صورت کامل قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.

برای مشاوره رایگان و خرید انواع یخساز صنعتی می‌توانید با کارشناسان تبرید گستر به شماره ۰۹۱۲۹۶۷۱۸۱۳ تماس حاصل فرمائید. همچنین با مراجعه به تارنمای این شرکت به آدرس www.tabridgostar.com می‌توانید از جزئیات انواع محصولات این شرکت مطلع شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما