شناسهٔ خبر: 67968507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان:

۲۸ شعبه بانکی در زنجان ارز اربعین را ارائه می‌‎کنند

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: ۲۸ شعبه بانکی و ۷۷ باجه پست بانک ارز اربعین در زنجان ارائه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

عبدالرضا خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: فروش ارز اربعین برای زائران بالای پنج سال آغاز و تا سوم شهریور ادامه دارد و زائران اربعین می‌توانند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق را با نرخ مرکز مبادله ارز و طلای ایران دریافت کنند.

وی افزود: برای دریافت ارز اربعین، داشتن کد رهگیری سامانه سماح، گذرنامه و اصل کارت ملی الزامی است و کد رهگیری در سامانه سماح، پس از طی شدن فرآیند ثبت‌نام در سامانه سماح، فعال می‌شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: به منظور تسهیل در دریافت ارز اربعین برای زائران، سرپرستان خانوار می‌توانند برای خرید ارز اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان) با در دست داشتن همه مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به شعب بانک‌های عامل فروش این ارز مراجعه و ارز خود را خریداری کنند.

خاتمی گفت: حضور پیدا نکردن سایر اعضای خانواده در شعب فروش ارز بلامانع است و سرپرست خانوار می‌تواند با کارت‌بانکی خود نسبت به خرید ارز برای اعضای خانواده خود اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عرضه ارز اربعین در ۲۸ شعبه و ۷۷ باجه پست در حال انجام است، اضافه کرد: در مجموع در سال‌جاری، هفت بانک عامل فوق به منظور تسهیل در فرایند دریافت و خرید ارز مورد نیاز زائران در اربعین، بستر و سازوکار فروش غیر حضوری ارز را برای همه زائران واجد شرایط که ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، فراهم ساخته است.

نظر شما