شناسهٔ خبر: 67960946 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

مومنی‌مقدم: در فینال با صلابت ظاهر شدیم/ پتانسیل والیبال ایران بالاست

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنانم در فینال مقتدر و با صلابت ظاهر شدند و تیم خوب کره‌جنوبی را با اختلاف زیاد در سه ست مغلوب کردند. جا دارد از تمامی همکارانم که درطول این سه ماه و نیم زحمت زیادی کشیدند، تشکر کنم.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، آخرین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال 2024 آسیا امروز سه‌شنبه 9 مرداد با هشت دیدار در سورابایا اندونزی به پایان رسید و تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیدار فینال، با برتری سه بر صفر برابر کره‌جنوبی برای سومین بار متوالی قهرمان این مسابقات شد.

غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب این قهرمانی گفت: به ملت ایران، خانواده والیبال و ورزش دوستان عزیز کسب قهرمانی مقتدرانه تیم جوانان والیبال ایران را تبریک می‌گویم. بازیکنانم در فینال مقتدر و با صلابت ظاهر شدند و تیم خوب کره‌جنوبی را با اختلاف زیاد در سه ست مغلوب کردند. جا دارد از تمامی همکارانم که در طول این سه ماه و نیم زحمت زیادی کشیدند تشکر کنم. چه همکارانم که در اندونزی همراه تیم بودند و چه مربیانی که در کشور به رشد این بازیکنان کمک کردند تا قابلیت واقعی خود را نشان دهند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که فعل خواستن را صرف کردند و خوش‌رنگ‌ترین مدال آسیا را کسب کردند و بر بام قاره کهن تکیه زدند.

مومنی‌مقدم ادامه داد: خداراشکر در این سه سال متوالی که سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران بودم، دو مدال طلای آسیا و یک مدال قهرمانی جهان بدست آوردیم و حتی یک بار هم شکست نخوردیم. این نشان می‌دهد که پتانسیل والیبال ایران بالاست. جوانان خوبی در اختیار داریم و این بازیکنان جوان می‌توانند در تیم والیبال بزرگسالان طی سال‌های آینده باز هم افتخارآفرین باشند و در کنار سایر بازیکنان در رده بزرگسالان باز هم در آسیا و جهان افتخار آفرینی کنند.

وی در پایان گفت: از تمامی عوامل فدراسیون والیبال، شخص تقوی و سایر مسئولین و حتی کسانی که در کمپ اردوهای تیم ملی، بازیکنان را حمایت کردند و از آن‌ها مانند فرزندان خود مراقبت کردند تا نتیجه‌اش این مدال طلا شود قدردانی می‌کنم .

نظر شما