شناسهٔ خبر: 67961080 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سه سال مربی تیم ملی بو‌دم و‌ یک شکست هم نخوردم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنانم در فینال مقتدر و باصلابت ظاهر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب این قهرمانی گفت: به ملت ایران، خانواده والیبال و ورزش دوستان عزیز کسب قهرمانی مقتدرانه تیم جوانان والیبال ایران را تبریک می‌گویم.

بازیکنانم در فینال مقتدر و با صلابت ظاهر شدند و تیم خوب کره‌جنوبی را با اختلاف زیاد در سه ست مغلوب کردند. جا دارد از تمامی همکارانم که در طول این سه ماه و نیم زحمت زیادی کشیدند تشکر کنم. چه همکارانم که در اندونزی همراه تیم بودند و چه مربیانی که در کشور به رشد این بازیکنان کمک کردند تا قابلیت واقعی خود را نشان دهند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که فعل خواستن را صرف کردند و خوش‌رنگ‌ترین مدال آسیا را کسب کردند و بر بام قاره کهن تکیه زدند.

مومنی‌مقدم ادامه داد: خدا را شکر در این سه سال متوالی که سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران بودم، دو مدال طلای آسیا و یک مدال قهرمانی جهان بدست آوردیم و حتی یک بار هم شکست نخوردیم. این نشان می‌دهد که پتانسیل والیبال ایران بالاست. جوانان خوبی در اختیار داریم و این بازیکنان جوان می‌توانند در تیم والیبال بزرگسالان طی سال‌های آینده باز هم افتخارآفرین باشند و در کنار سایر بازیکنان در رده بزرگسالان باز هم در آسیا و جهان افتخارآفرینی کنند.

وی در پایان گفت: از تمامی عوامل فدراسیون والیبال، شخص تقوی و سایر مسئولین و حتی کسانی که در کمپ اردوهای تیم ملی، بازیکنان را حمایت کردند و از آن‌ها مانند فرزندان خود مراقبت کردند تا نتیجه‌اش این مدال طلا شود قدردانی می‌کنم.

نظر شما