شناسهٔ خبر: 67959960 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جزییات رسیدگی به سه پرونده قاچاق سوخت در هرمزگان

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از رسیدگی به سه پرونده با موضوع قاچاق سوخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، کیومرث حسن‌پور گفت: سه پرونده سوخت قاچاق به میزان ۷۶ هزار لیتر و به ارزش ۲۱۱ میلیارد ریال در شعب ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی هرمزگان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان با اشاره به روند جزییات رسیدگی به سه پرونده افزود: شعبه در رسیدگی به پرونده حمل ۲۸ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوییل به ارزش ۹ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن‌پور گفت: شعبه برای خودرو حامل سوخت ۹ میلیارد ۷۱ میلیون ریال به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه در رسیدگی به پرونده حمل ۳۳ هزار و ۵۱۱ لیتر گازوییل به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال نیز علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۹۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن‌پور گفت: شعبه همچنین برای خودرو حامل سوخت ۱۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۳۱ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: پرونده حمل ۱۴ هزار و ۶۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش چهار میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال نیز پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت هشت میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال محکوم کرد.

حسن‌پور گفت: شعبه برای خودرو حامل سوخت چهار میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۱۳ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: در مجموع متخلفان سه پرونده به پرداخت ۷۲ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حسن‌پور گفت: ماموران یگان‌های کاشف این میزان سوخت را در بررسی از سه دستگاه کامیون کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی میناب ارسال کردند.

انتهای پیام/

نظر شما