شناسهٔ خبر: 67958595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۴| گزارش خبرنگار خبرگزاری میزان از چهارمین روز از المپیک پاریس + فیلم

چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با ۳ نماینده کشورمان در رشته‌های تیراندازی، شنا و قایقرانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی امروز (سه‌شنبه، ۹ مرداد) برگزار شد که ۳ نماینده کشورمان در رشته‌های تیراندازی، شنا و قایقرانی با حریفان خود به رقابت پرداختند.

محمد بیرانوند در مرحله دوم مقدماتی تیراندازی اهداف پروازی به میدان رفت که به عنوانی بهتر از بیست‌وچهارمی‌ دست پیدا نکرد تا تیرانداز ۱۶ ساله کشورمان در نخستین المپیکش وداعی زودهنگام با مسابقات داشته باشد.

فاطمه مجلل در یک چهارم نهایی قایقرانی روئینگ سنگین وزن بانوان به مصاف رقبای خود رفت که از صعود به نیمه‌نهایی بازماند. تا در روزهای آینده برای کسب عنوان سیزدهم تا هجدهم تلاش کند.

در رشته شنا سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر کرال سینه به آب زد که در میان ۷۹ شناگر در جایگاه چهل و هشتم قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند. 

نمایندگان کشورمان فردا نیز در ۴‌ رشته به رقابت با حریفان خواهند پرداخت که در مسابقات قایقرانی فاطمه مجلل، مهسا جاور و زینب نوروزی برای کسب عنوان سیزدهمی تا هجدهمی مسابقه دارند

در تنیس روی میز نوشاد با هاریموتو ژاپنی دیدار خواهد کرد که کار سختی پیش رو خواهد داشت. 

در شمشیربازی تیمی اسلحه سابر هم تیم ملی کشورمان در نخستین دیدارش در دور اول با آمریکا رقابت خواهد کرد.

در رشته تیراندازی با کمان و در مرحله حذفی مبینا فلاح با رقیب ویتنامی دیدار می‌کند.

<div id="video-display-embed-code_459462" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4785727/459462?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما