شناسهٔ خبر: 67958186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

برتری اسپانیا و کانادا در بسکتبال المپیک

تهران- ایرنا- چهارمین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با برتری تیم‌های بسکتبال اسپانیا و کانادا همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، در ادامه بازی‌های المپیک پاریس و در روز چهارم این رقابت‌ها تیم بسکتبال کانادا موفق شد استرالیا را با نتیجه ۹۳ بر ۸۹ شکست بدهد. در این بازی استرالیا کوارترهای اول و دوم را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ و ۲۱ بر ۱۹ به پایان برد اما در کوارترهای سوم و چهارم ۲۷ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۱۳ شکست خورد تا در نهایت این دیدار را واگذار کند.

در دیگر بازی امروز اسپانیا موفق شد ۸۴ بر ۷۷ یونان را شکست بدهد. کوارتر اول و سوم این دیدار با نتایج ۲۲ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۱۳ از آن یونان بود اما ماتادورها در کوارترهای دوم و چهارم با نتایج ۲۸ بر ۱۳ و ۲۲ بر ۲۱ به برتری دست یافتند تا این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند.

از ساعت ۱۸:۴۵ نیز ژاپن و فرانسه به مصاف هم می‌روند و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برزیل رو در روی آلمان قرار می‌گیرد. تیم بسکتبال آمریکا نیز فردا از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به مصاف پورتوریکو می‌رود.

در گروه A این رقابت‌ها که به گروه مرگ معروف است، تیم‌های استرالیا، اسپانیا، یونان و کانادا حضور دارند. در گروه B نیز تیم‌های فرانسه، ژاپن، برزیل و آلمان و در گروه C صربستان، آمریکا، پورتوریکو و سودان جنوبی قرار دارند. از تیم ملی بسکتبال آمریکا به عنوان قدرتمندترین تیم این دوره از بازی‌ها و شانس اول کسب عنوان قهرمانی در المپیک پاریس نام برده می‌شود و فرانسه میزبان بعد از آلمان قرار دارد.

نظر شما