شناسهٔ خبر: 67958475 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صعود بسکتبال کانادا به مرحله دوم المپیک/ کامبک تاریخ‌سازان مقابل استرالیا

اصغر عبداللهی

تیم ملی بسکتبال کانادا با پیروزی مقابل استرالیا به مرحله دوم بازی‌های المپیک پاریس صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های بسکتبال المپیک ۲۰۲۴، عصر امروز (سه‌شنبه - ۹ مرداد ۱۴۰۳) تیم ملی بسکتبال کانادا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت‌ها در دیداری سخت با نتیجه قاطع ۹۳ - ۸۳ تیم ملی استرالیا را شکست داد.

کانادایی‌ها که با کسب برنز تاریخی (اولین مدال کانادا در جام جهانی) در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ پا به المپیک ۲۰۲۴ پاریس گذاشته‌اند، اکنون با کسب دومین برد متوالی، صعودشان را به مرحله دوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس را هم قطعی کردند.

در کوارترهای اول و دوم این بازی تیم ملی استرالیا موفق شد با نتایج ۲۸-۲۶ و ۲۱-۱۹ به برتری برسد اما در نیمه دوم بازی این تیم ملی کانادا بود که کوارترهای سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۱-۲۷ و ۱۳-۲۱ برد تا در مجموع با ۱۰ امتیاز اختلاف، برنده این دیدار حساس شود.

صعود بسکتبال کانادا به مرحله دوم المپیک/ کامبک تاریخ‌سازان مقابل استرالیا

«آر جی برت» ستاره تیم ملی بسکتبال کانادا، با کسب ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس گل و ۲ توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۸ را به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شد. او همچنین امتیازآورترین بازیکن این دیدار نیز شد.

در دیگر بازی این گروه که ساعاتی قبل برگزار شد، تیم‌های ملی اسپانیا و یونان به مصاف یکدیگر رفتند که اسپانیا با برتری ۸۴ - ۷۷، یونان را از پیش رو برداشت و اکنون با تیم ملی استرالیا هم‌امتیاز است.

انتهای پیام

نظر شما