شناسهٔ خبر: 67955342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

رقابت بیش از ۴ هزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی کشور

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی از رقابت بیش از چهارهزار دانش‌آموز با نیازهای ویژه در مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی کشور خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حجت‌اله الماسی در آیین افتتاح نوزدهمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دختر که به میزبانی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: دختران حاضر در این مراسم، بهشتی‌های روی زمین هستند. دختران ایرانی هیچ محدودیتی برای فعالیت در عرصه‌های متعارف هنری و ورزشی ندارند بلکه همواره پرچم جمهوری اسلامی را در میادین جهانی، برافراشتند.

الماسی تصریح کرد: ما دانش‌آموزان کم‌توان نداریم بلکه همه‌ دانش‌آموزان ما پرتوان هستند و‌ شما پرتوانان هنری این سرزمین هستید که جامعه، خانواده و آموزش و پرورش به شما افتخار می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: هنر اصیل ایرانی اسلامی همواره با عشق به هویت، رسم و رسومات، آداب و عشق به خوبی‌ها همراه بوده و ما هیچ محدودیت و مرزی برای دانش‌آموزان قائل نیستیم. 

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی عنوان کرد: ۳۰ هزار نفر از دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مسابقات مقدماتی شرکت کردند و چهارهزار و ۷۰۰ نفر در حال رقابت در رشته‌های ورزشی و هنری در سطح کشور هستند.

الماسی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش در هیچ حوزه‌ای برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، محدودیتی ایجاد نکرده است.

نظر شما