شناسهٔ خبر: 67954565 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در سه ماهه منتهی به خرداد ماه رخ داد؛

کاهش سود خالص فولاد سپید فراب کویر

در سه ماهه منتهی به خرداد ماه رخ داد؛ میزان سود(زیان) خالص شرکت فولاد سپید فراب کویر از ۶.۲۶۲.۶۱۵ میلیون ریال خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۱.۴۱۱.۳۴۲ میلیون ریال رسیده که با ۷۷ درصد افت روبرو شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا؛ در اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ شرکت تولیدی "فولاد سپید فراب کویر" با نماد" کویر" با سرمایه ثبت شده ۵۲.۱۶۴.۰۰۰ میلیون ریال پذیرفته شده در بورس تهران در سایت کدال آمده است؛

بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی حسابرسی نشده این شرکت نیز در دوره منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ رقمی به ارزش ۳۳.۲۵۸.۰۴۴ میلیون ریال بود که این رقم نسبت به خرداد ماه سال ۱۴۰۲ که ۳۰.۴۴۳.۳۴۴ میلیون ریال بود با افت ۹ درصدی روبرو شده است.

میزان سود(زیان) ناخالص این شرکت نیز از ۶.۴۹۵.۱۱۶ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۱.۰۸۴.۳۷۳ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با افت ۸۳ درصدی همراه شده است.

میزان هزینه های فروش، اداری و عمومی نیز از ۵۳۳.۲۴۰ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۱.۱۶۴.۱۰۹ میلیون ریال رسیده است که با ۱۱۸ درصد کاهش روبرو شده است.

سود(زیان) عملیاتی نیز از ۷.۶۶۸.۵۲۲ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۱.۸۰۶.۲۶۸ میلیون ریال در خرداد ماه ۱۴۰۳ رسیده است که با ۷۶ درصد افت روبرو شده است.

میزان سود(زیان) خالص این شرکت نیز از ۶.۲۶۲.۶۱۵ میلیون ریال خرداد ماه ۱۴۰۲ به ۱.۴۱۱.۳۴۲ میلیون ریال رسیده است که با ۷۷ درصد افت روبرو شده است.

کاهش سود خالص فولاد سپید فراب کویر

کاهش سود خالص فولاد سپید فراب کویر

انتهای پیام/

نظر شما