شناسهٔ خبر: 67954523 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رایزن علمی دانشجویان ایرانی در اروپا:

ضیافت علم و فناوری ایران در پاریس برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در اروپا گفت: ضیافت علم و فناوری ایران با هدف گرامیداشت پیشرفت‌های علم وفناوری ایران و قدردانی از تلاش‌های فعالان علمی و دانشگاهی در خارج از کشور ۱۴ مرداد (۴ اوت) در پاریس برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، منصور کنعانی رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی شنگن- انگلستان و ایرلند در خصوص برگزاری ضیافت علم و فناوری ایران گفت: رایزنی علمی ایران در اروپا با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در فرانسه، با هدف گرامی‌داشت پیشرفت‌های علم وفناوری ایران و قدردانی از تلاش‌های فعالان علمی و دانشگاهی در خارج از کشور، فضای دوستانه و همدلانه‌ای در قالب ضیافت علم و فناوری ایران تدارک دیده است.

وی ادامه داد: تمام هموطنان ایرانی که دانشجو، محقق، استاد یا فارغ التحصیل و متخصص فعال در خارج از کشور هستند که در روز یکشنبه پیش‌رو مصادف با 14 مرداد، در پاریس خواهند بود می‌توانند با انجام مراحل ثبت‌نام در این ضیافت شرکت کنند.

کنعانی با بیان اینکه ضیافت علم و فناوری در ایران هم زمان با المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در حال برگزاری است، برگزار خواهد شد؛ تصریح کرد: فضای این ضیافت امکان آشنایی با همکاران ایرانی غیرمقیم با زمینه های کاری مشترک را فراهم کرده و شرکت کنندگان به صورت ویژه با ماموریت‌ها و خدمات رایزنی علمی ایران در اروپا برای ارتباطات بین المللی و همکاری‌های آینده آشنا خواهند شد.

رایزن علمی ایران در اروپا افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این ضیافت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشانی ایمیل contact@iran-science.eu با ما در ارتباط باشند.

نظر شما